کاویار که به‌خاطر سفارشی‌سازی‌ محصولات آیفون و سامسونگ شناخته می‌شود، به‌مناسبت روز ولنتاین آیفون ۱۵ پرو را به همراه AirTag با قیمت ۶۰ هزار دلار سفارشی‌سازی کرده است.

مجموعه جدید کاویار که با نام باغ عدن معرفی شده، شامل نسخه‌های زینتی از آیفون 15 پرو است. برجسته‌ترین محصول این مجموعه مدل Panther Gold 18K با قیمت 60.350 دلاری است که آن را به‌گران‌ترین گزینه مجموعه هم تبدیل کرده است. این مدل که صرفا هم برای آیفون 15 پرو مکس طراحی شده، با بدنه طلای 18 عیار و نقش برجسته پلنگ تزئین‌شده با 159 قطعه الماس سیاه، از دیگر محصولات این مجموعه متمایز شده است.

مجموعه باغ عدن شامل پنج مدل سفارشی آیفون 15 پرو است که هر کدام با ابزار و سنگ‌های قیمتی مانند الماس و کریستال‌های سواروسکی تزئین شده‌اند. این مجموعه در تلاش است تا جایگاهی برای محصولاتش، در صنعت جواهرات گران قیمت هم ایجاد کند.

به‌عنوان مثال، مدل Bird of Paradise از این مجموعه دارای روکش طلای 24 عیار و 139 کریستال سواروسکی است، در حالی‌که مدل Wonderful Orchid دارای ترکیبی از چرم قرمز با روکش طلای 24 عیار، 9 الماس و رگه‌هایی از لعاب مینا است. همچنین برای تزئین مدل Lovely Butterflies هم از چرم سفید، 35 الماس و روکش طلای 24 عیار استفاده شده است.

کاویار آیفون

فارغ از مدل پرچمدار Panther Gold 18K، سایر مدل‌های این مجموعه با قیمت‌های مناسب‌تری در دسترس هستند، مثل مدل ‌Wonderful Orchid ‌که قیمتش از 9630 دلار شروع می‌شود. با هر خرید از مجموعه باغ عدن یک AirTag به شکل قلب هم به‌صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد که البته به‌عنوان یک اکسسوری مد روز می‌توان آن را به‌صورت جداگانه نیز خریداری کرد.

مدل‌های آیفون کاویار ویژه ولنتاین همگی در تعداد محدود تولید می‌شوند، به‌عنوان مثال از مدل Panther Gold 18K تنها 14 عدد موجود است، در حالی که مدل‌های دیگر هر کدام به 99 عدد محدود می‌شوند.

کاویار که به‌خاطر تولید محصولات عجیب و غریب و لوکسش معروف است، پیش از این نیز چندین محصول خاص را به‌بازار عرضه کرده بود. از جمله آن‌ها می‌توان به‌نسخه سفارشی‌سازی شده گلکسی S24 اولترا با یک ساعت مکانیکی و یک اژدهای طلای 24 عیار و همچنین یک آیفون 15 پرو با تیر پیکان وایکینگی و قیمت 9000 دلاری به‌عنوان بخشی از مجموعه Versus اشاره کرد. علاوه بر این کاویار سعی داشت فناوری لوکس و سازگار با محیط زیست را هم در غالب محصول قاب‌ آیفون معرفی کند.

اخبار مرتبط: