شرکت کاویار از آیفون ۱۵ پرو مکس شکلاتی با طعم بادام، خامه و اندکی فلفل با روکش طلای خوراکی و قیمت ۱۱۰۰ دلاری رونمایی کرد.

شرکت کاویار (Caviar) یک برند لوکس است که با کالا‌های سفارشی سازی شده خود شهرت دارد. این شرکت با تعبیه طلا ۱۸ عیار و استفاده از جواهرات زینتی گران‌قیمت مانند الماس و یاقوت، گوشی‌های پرچمدار بازار را به محصولات لاکچری تبدیل می‌کند. این شرکت تاکنون نسخه‌های مختلفی از آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس، سری گلکسی S23 و گوشی‌های تاشو زد فلیپ و فولد ۵ را تولید کرده است. اکنون گزارش جدیدی نشان می‌دهد که به مناسبت اکران فیلم وانکا (Wonka) که از چند روز قبل آغاز شده، یک شکلات لاچکری ساخته است.

شرکت کاویار از آیفون ۱۵ پرو مکس شکلاتی رونمایی کرد که از شکلات واقعی ساخته شده است. روی این شکلات، روکش طلای خوراکی ۲۳ عیار قرار گرفته و به آن ظاهر جذابی می‌دهد. این شکلات ۱۱۰۰ دلار قیمت گذاری شده است، جالب اینجاست که آیفون ۱۵ پرو مکس با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی تنها ۱۰۰ دلار از این شکلات گران‌تر است و علاقمندان برای خریداری این شکلات باید تقریبا به اندازه یک آیفون ۱۵ پرو مکس واقعی هزینه کنند!

آیفون شکلاتی ۱۱۰۰ دلاری کاویار

طلای خوراکی مورد استفاده در آیفون شکلاتی کاویار، با عنوان افزودنی خوراکی E175 شناخته می‌شود. در توضیحات این افزودنی آمده است که یک ماده کاملا بی‌خطر، ضد حساسیت و از نظر شیمیایی خنثی است، یعنی هیچ اثر نامطلوبی بر خون یا گوارش نخواهد داشت. شرکت Caviar اعلام کرد این شکلات با طعم بادام و خامه تولید شده و پس از مصرف تا حدود ۳۰ ثانیه کاربر طعم تندی را حس می‌کند.

البته این اولین باری نیست که یک محصول شکلاتی با الهام از فیلم وانکا معرفی می‌شود. درحقیقت چند ماه قبل مایکروسافت طی همکاری با شرکت برادران وارنر (Warner Bros) به‌عنوان ناشر این فیلم همکاری کرد و یک ایکس باکس با تم شکلاتی تولید کرده بود. البته این نسخه قابل خریداری نبود و طی یک قرعه‌کشی میان هواداران به یک نفر هدیه داده شد.

آیفون شکلاتی ۱۱۰۰ دلاری کاویار-2

علاوه‌بر آیفون ۱۵ شکلاتی، شرکت کاویار از یک نسخه آیفون ۱۵ جدید با نام Maze 18K رونمایی کرد. این دستگاه یک گوشی واقعی است که با طلا ۱۸ عیار و ۳۹ قطعه الماس تزئین شده و ۵۰۳۶۰ دلار، یعنی حدود ۲ و نیم میلیارد تومان قیمت دارد. این نسخه قابلیت شخصی‌سازی هم دارد و کاربران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت Caviar نسخه شخصی‌سازی شده خود را طراحی کرده و سفارش دهند. جالب اینجاست که یک طرح شکلاتی برای این نسخه مشابه آیفون ۱۵ پرو مکس شکلاتی ۱۱۰۰ دلاری طراحی شده و می‌تواند همراه با نسخه شکلاتی، سفارش داده شود.

به‌نظر می‌رسد شرکت کاویار سیاست خود را برای طراحی گوشی‌های صرفا لاکچری تغییر داده و نسخه‌های عجیبی را تولید می‌کند. مثلا چند وقت قبل هم از آیفون‌ ۱۵ با طراحی سفینه فضایی و آیفون ۱۵ با طراحی وایکینگ و اساطیر نورس رونمایی کرد. بنابراین احتمالا در آینده شاهد توسعه نسخه‌های عجیب و لاکچری بیشتری از برند معروف امارات متحده عربی باشیم.

اخبار مرتبط: