شرکت کاویار از مدل‌های چرمی جدید قاب آیفون ۱۴ و ۱۵ رونمایی کرد که در ساخت آن از چرم شرکت Hermes و طلای ۲۴ عیار استفاده کرده که بیش از دو هزار دلار قیمت دارد.

شرکت اماراتی کاویار (Caviar) با تولید نمونه‌های لاکچری دستگاه‌های محبوب مانند گوشی‌های آیفون و سری S یا تاشو‌های سامسونگ شناخته می‌شود. این شرکت در محصولات خود از مرغوب‌ترین و گران‌ترین مواد اولیه زینتی مانند طلای ۱۸ و ۲۴ عیار، تیتانیوم، جواهرات زینتی مانند الماس، یاقوت و زمر و چرم حیوانات کمیابی از قبیل تمساح سفید استفاده می‌کند. درنتیجه محصولات این شرکت با قیمت‌های نجومی نسبت به محصولات عادی فروخته می‌شوند. پس از معرفی سری آیفون ۱۵ تاکنون شرکت کاویار چندین نسخه از گوشی و قاب آن تولید کرده است و اکنون این شرکت از قاب جدید سری آیفون ۱۵ رونمایی کرد.

شرکت اپل زمان معرفی سری آیفون ۱۵ از برنامه‌های خود برای محیط زیست و اهداف بلند مدت تا سال ۲۰۳۰ رونمایی کرد. همچنین بند چرمی اپل واچ و قاب چرمی از سبد آیفون ۱۵ حذف شده و مدل‌های با پلاستیک بازیافتی جایگزین آن شدند. اگرچه این حرکت از سوی عده‌ای از مشتریان مورد تحسین واقع شد، عده دیگری با آن مخالف بوده و مقاومت و حس خوب چرم طبیعی در این نسخه‌ها وجود ندارد. به‌همین دلیل شرکت کاویار قاب جدیدی را با استفاده از چرم طبیعی و طلای ۲۴ عیار تولید کرده تا کاربران ثروتمند آیفون ۱۵ بتوانند دوباره حس در دست گرفتن چرم را تجربه کنند.

قاب‌های جدید آیفون، سری FineWoven نام دارند که در ساخت آنها از روکش طلای ۲۴ عیار و مدل‌های Togo و Epsom چرم باکیفیت شرکت Hermes هستند. این قاب در ۳ رنگ نارنجی، قهوه‌ای و آبی تولید شده و در ۴ نسخه برای آیفون‌های ۱۴ پرو و پرو مکس و ۱۵ پرو و پرو مکس به‌فروش می‌رسند. البته قیمت آن براساس مدل دستگاه متفاوت است و قاب آیفون ۱۴ پرو با ۲۰۶۰ دلار ارزان‌ترین و ۱۵ پرو مکس با ۲۲۰۰ دلار گران‌ترین نسخه‌ها به حساب می‌آیند. همچنین طلای ۲۴ عیار به‌صورت روکش روی لوگو Caviar قرار گرفته و در بقیه بخش‌های قاب از طلا یا جواهر استفاده نشده است. چرم مذکور هم از پوست گوساله تشکیل شده و از پوست گونه‌های کمیاب خبری نیست.

نظر شما چیست؟ اگر توان خریداری گوشی و لوازم جانبی لاکچری کاویار را داشتید، آیا اقدام به تهیه این مدل قاب‌ها می‌کردید؟ نظراتتان را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: