آگهی استخدام توییتر با عنوان توییتر Hiring قرار است به این شبکه اجتماعی اضافه شود که شرکت‌ها بتوانند با انتشار آگهی نیرو بگیرند.

ایلان ماسک پس از خرید توییتر تغییرات زیادی در این پلتفرم ایجاد کرده است تا افراد بیشتری از آن استفاده کنند. به‌تازگی تصویری از قابلیت جدید توییتر Hiring منتشر شده است که به نظر می‌رسد توییتر قصد دارد به شرکت‌ها اجازه دهد تا ۵ آگهی شغلی به صورت همزمان منتشر کنند تا شرکت‌ها بتوانند استعدادهای برتر را جذب کنند. پس از اینکه علاقمندان روی آگهی مورد نظر کلیک کنند به وب‌سایت شرکت مورد نظر منتقل می‌شوند.

توییتر با حدود ۵۳۰ میلیون کاربر فعال، مکان مناسبی برای انتشار آگهی استخدام خواهد بود. ایده اضافه شدن بخشی شبیه لینکدین به توییتر، اولین بار توسط ایلان ماسک مطرح شد. یکی از کاربران پیشنهاد کرده بود توییتر باید بخشی برای دوستیابی اضافه کند و در جواب ایلان ماسک نوشته بود: «ایده خوبی است، همچنین می‌توان فرصت‌های شغلی هم اضافه کرد.»

توییتر Hiring

در همین راستا، حساب کاربری TwitterHiring@ با علامت تایید شده در پلتفرم توییتر ایجاد شده و با وجود اینکه هنوز فعالیتی نداشته است، تنها در عرض چند ساعت ۵۴۹۶ دنبال کننده به این صفحه اضافه شده است.

سال گذشته ایلان ماسک توییتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد. وی که از زمان خرید توییتر تغییرات زیادی در این پلتفرم شبکه اجتماعی ایجاد کرده در تلاش است کاربران، شرکت‌ها و سازمان‌های بیشتری را به خریداری اشتراک توییتر بلو ترغیب کند تا بتواند به این واسطه درآمد زایی داشته باشد.

به نظر می‌رسد افزودن قابلیت‌های متعدد به توییتر، خیلی بی‌ربط به عرضه اپلیکیشن تازه‌وارد تردز نباشد، چرا که این اپ نوظهور ظاهرا برای رقابت با توییتر ساخته و طراحی شده است.

نظر شما چیست؟ آیا قابلیت آگهی استخدام توییتر (Hiring) برای شرکت‌های ایرانی هم فعال خواهد شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: