روز گذشته آخرین به‌روزرسانی ماه ژوئن بنچ‌مارک آن‌توتو منتشر شد و بهترین گوشی‌ها براساس قیمت و عملکرد مشخص شدند.

بنچ‌مارک آن‌توتو به‌صورت ماهانه فهرستی از بهترین گوشی‌های میان‌رده اندرویدی را براساس قیمت و عملکرد منتشر می‌کند که در پایان ماه ژوئن جایگاه نخست این رتبه‌بندی در اختیار گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۲ توربو قرار گرفت. آن‌توتو یکی از قابل اعتمادترین پایگاه‌ها برای تست گوشی‌های هوشمند جدید موجود در بازار محسوب می‌شود که معیار مختلفی نظیر عملکرد پردازنده اصلی، پردازنده گرافیکی، حافظه رم، حافظه داخلی و قیمت را برای ارزیابی و امتیازدهی درنظر می‌گیرد.

گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۲ توربو در دسته‌بندی گوشی‌های زیر ۳۰۰ دلاری قرار می‌گیرد که توانست در عرض کمتر سه ماه رکورد فروش را بشکند. همچنین، این دستگاه به اولین میان‌رده بازار تبدیل شد که از شارژ فوق سریع ۱۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند؛ درحالی‌که ردمی نوت ۱۲ تی پرو و وان پلاس Ace Racing Edition در جایگاه دوم قرار دارد و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کنند.

بهترین گوشی‌های بازار در بنچ‌مارک آن‌توتو

در سایر بخش‌ها، گوشی‌های گران‌قیمت‌تری وجود دارند که از عملکرد سخت‌افزاری بهتری برخوردار هستند و در فهرست آن‌تو‌تو توانسته‌اند جایگاه اول را براساس قیمت به‌دست آورند. در این رده‌‌بندی می‌توان به میزو ۲۰ اشاره کرد که از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و نمایشگر اولد ۶.۵۵ اینچی با نرخ‌ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد و توانست این گوشی را در بالاترین رده قرار دهد.

علاوه‌بر این، گوشی‌های هوشمندی نظیر iQOO 11 Pro، گلکسی اس ۲۳ و آنر مجیک ۵ پرو در رده‌های اول تا سوم بهترین پرچمداران قرار گرفتند که از بهترین عملکرد و قیمت در بازار برخوردار هستند.

در پایان باید خاطر نشان کرد که آخرین به‌روزرسانی بنچ‌مارک آن‌توتو حاوی اطلاعات ارزشمندی از مشخصات سخت‌افزاری و قیمت دستگاه‌های میان‌رده و اقتصادی بازار است که می‌تواند به کاربران برای خرید یک گوشی متناسب با نیاز‌های آنها معرفی کند.

نظر شما درباره گوشی‌های معرفی شده در به‌روزرسانی ماه ژوئن بنچ‌مارک آن‌توتو چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: گوگل پیکسل فولد رتبه اول دگزومارک