دیگر آن‌وقت از سال رسیده که معمولاً گوگل بخش رأی‌گیری را در فروشگاه اپلیکیشن گوگل‌پلی باز می‌کند. حالا شما این فرصت را به‌عنوان کاربر دارید تا به بهتر شدن برنامه‌های موردعلاقه خود کمک کنید. آراء شما در بخش رأی‌گیری در برنامه گوگل پلی به توسعه‌دهندگان این برنامه‌ها کمک می‌کند تا به روند مثبت کار خود ادامه دهند و برنامه‌هایشان را پیش از پیش بهینه‌سازی نمایند. از طرف دیگر توسعه‌دهندگانی که رأی زیادی نمی‌آورند تشویق می‌شوند تا در آینده برنامه خود را بهتر کنند.

درنهایت هم این خود کاربران هستند که از این موضوع بیشترین سود را می‌برند. به همین خاطر هم هست که هرکس واجد شرایط رأی دادن است، باید به اپلیکیشن موردعلاقه خود رأی دهد. اصولاً رأی‌گیری‌های سالانه گوگل‌پلی اتفاق بسیار خوب و سازنده‌ای است که به توسعه‌دهندگان نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها انگیزه می‌دهد تا هرچه بیشتر در راستای بهبود قابلیت‌های برنامه خود تلاش کنند.

امتیازدهی اپلیکیشن ها در گوگل پلی

از حالا بخش رأی‌گیری در برنامه گوگل پلی بازشده است. دو گروه مختلف هم برای رأی‌گیری وجود دارد که کاربران می‌توانند از طریق آن به برنامه موردعلاقه خود رأی بدهند. این دسته‌بندی تنها روی اپلیکیشن‌ها تمرکز دارد. شما می‌توانید از این طریق به بهترین اپلیکیشن جدید در سال 2022 رأی بدهید. از کدام‌یک از اپلیکیشن‌های پرطرفدار جدید امسال بیشتر لذت بردید؟ در این بخش 9 اپلیکیشن به‌عنوان نامزد نهایی قرارگرفته‌اند.

بااین‌حال، برنامه‌های سلامت و تندرستی در این لیست غالب هستند. همچنین چند اپلیکیشن وجود دارند که به طرز شگفت‌انگیزی به لیست نامزدهای نهایی راه‌یافته‌اند! اما به‌عنوان‌مثال اپلیکیشن‌هایی مانند BeReal ازجمله برنامه‌هایی هستند که خیلی‌ها انتظار دیدن آنها در فهرست نامزدهای نهایی را داشتند. به توجه به محبوبیت این برنامه در سال 2022 بین کاربران در سطح جهان، بعید نیست که BeReal درنهایت جایزه بهترین اپلیکیشن سال 2022 ازنظر گوگل‌پلی را ببرد.

خبر مرتبط: گوگل ویژگی‌های جدیدی برای اندروید و Wear OS معرفی کرد