شیائومی اسمارت بند 8 پرو که مرداد ماه گذشته در چین عرضه شد، اکنون در حال آماده‌سازی برای عرضه جهانی است و احتمالاً اواخر این ماه در کنگره جهانی موبایل MWC معرفی می‌شود.

این دستگاه که یک ردیاب تناسب‌اندام است، طراحی شبیه به ساعت‌های هوشمند دارد و ویژگی متمایزی نسبت به‌دیگر دستگاه‌های ردیاب تناسب اندام ندارد. حالا پیش از عرضه جهانی رسمی این محصول، یک افشاگر معتبر در سایت Appuals، جزئیاتی را در مورد قیمت بند 8 پرو در بازار جهانی به‌اشتراک گذاشته است.

بنا‌بر اطلاعات فاش شده، قیمت رسمی بند 8 پرو در اروپا 96 دلار خواهد بود، اما احتمالا با تخفیف حدود ۲۰ دلاری به قیمت 74 دلار نیز در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای در دسترس قرار می‌گیرد.

با توجه‌به اینکه 8 پرو با قابلیت‌های بیشتر و ارتقا همراه شده، قیمتش در مقایسه با شیائومی بند 7 پرو 106 دلار پایین‌تر آمده که مسلما خبر خوبی برای مصرف‌کنندگان است.

شیائومی اسمارت بند 8 پرو

بند 8 پرو دارای صفحه نمایش 1.74 اینچی AMOLED با نرخ به‌روز‌رسانی 60 هرتزی و حداکثر روشنایی 600 نیت است و تا عمق 5 متری در برابر آب دوام می‌آورد.

ویژگی‌های تناسب‌اندام و سلامتی دستگاه شامل سنجش ضربان قلب، سنسور تعیین درصد اکسیژن خون، ردیاب خواب، نظارت بر چرخه‌قاعدگی و ردیابی سطح استرس می‌شود. این دستگاه همچنین از بیش از 150 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و دارای یک سنسور حسی جسمی برای ردیابی داده‌های مربوط به‌حواس جسمانی هنگام تمرین بوکس است.

بند 8 پرو دارای یک تراشه GNSS داخلی با پشتیبانی بیش از پنج سیستم ماهواره‌ای است که می‌تواند به‌ردیابی دقیق مسیر کمک کند. یک دستیار صوتی داخلی نیز برای این دستگاه طراحی شده که به‌وسیله آن می‌توان سایر دستگاه‌های هوشمند شیائومی را نیز کنترل کرد.

8 پرو دارای یک دوربین، سیستم کنترل موسیقی و چراغ قوه است و می‌تواند به‌روز‌رسانی‌های آب و هوا را به‌شما نشان دهد. باتری این بند 297 میلی‌آمپر‌ساعتی است که با شارژ کامل تا 14 روز دوام می‌آورد.

اخبار مرتبط: