در کنار گوشی شیائومی ۱۳ اولترا، امروز شاهد معرفی شیائومی اسمارت بند ۸ نیز بودیم. این محصول از نظر طراحی با نسل قبلی خود تفاوت چندانی ندارد اما از ویژگی‌های جذاب و متنوعی برخوردار است. لازم به ذکر است که اینبار این دستگاه جذاب را می‌توان به عنوان گردنبند هم استفاده کرد.

اگرچه طراحی گردنبند یک روش جدید برای استفاده از Mi Band را ارائه می‌دهد، ولی ممکن است جنبه‌های منفی داشته باشد. برخی از ویژگی‌ها، مثل نظارت بر اکسیژن خون و اندازه‌گیری ضربان قلب، زمانی که دستگاه به عنوان گردنبند استفاده می‌شود کار نمی‌کنند. برای عملکرد دقیق دستگاه، حسگرها باید با پوست شما تماس مستقیم داشته باشند. بنابراین، حالت گردنبند فقط فعالیت‌های ساده مانند قدم‌ها، کالری شماری و ورزش‌های خاص را محاسبه و ردیابی می‌کند.

در معرفی شیائومی اسمارت بند ۸ اعلام شد که این دستبند از نمایشگر ۱.۶۲ اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز و قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن برخوردار است.

شیائومی همچنین چند بازی جالب مانند سودوکو، ۲۰۴۸، بازی‌های ریاضی، پازل و غیره را در اسمارت بند ۸ قرار داده است. از همه جالب‌تر اینکه یک بازی بوکس طراحی شده که از شتاب‌سنج این دستگاه برای سنجش قدرت مشت کاربران استفاده می‌کند.

در حال حاضر اسمارت بند ۸ در دو نوع موجود است. نسخه مجهز به NFC ۴۰ دلار و نسخه عادی حدود ۳۵ دلار قیمت دارد. این دستبند هوشمند در حال حاضر فقط در چین عرضه می‌شود و هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی وجود ندارد.

اخبار مرتبط: شیائومی ۱۳ اولترا به صورت رسمی معرفی شد