شرکت شیائومی پس از اعلام تاریخ و زمان برگزاری رویداد معرفی شیائومی ۱۴ اولترا در چین، تصاویر رسمی پرچمدار قدرتمند خود را منتشر کرده است.

شرکت شیائومی اعلام کرد قرار است ۳ روز دیگر در چین از شیائومی ۱۴ اولترا رونمایی کند و ۳ روز پس از آن هم مراسم معرفی جهانی سری شیائومی ۱۴ برگزار خواهد شد. اگرچه شایعاتی مبنی‌بر عرضه ساعت هوشمند شیائومی واچ ۲ و تبلت شیائومی پد ۷ و ۷ پرو شنیده شده، معرفی پرچمداران سری ۱۴ به‌جز نسخه پرو تایید شده و نسخه پرو هم ممکن است در این رویداد معرفی شود. غول چینی درکنار اعلام زمان رویداد، تصاویری از شیائومی ۱۴ اولترا منتشر کرد که طراحی پرچمدار جدید را به‌تصویر می‌کشد.

با نگاهی به تصاویر شیائومی ۱۴ اولترا مشخص می‌شود که این دستگاه با طراحی مشابه نسخه نسل قبل به‌همراه چند بهبود جزئی عرضه خواهد شد. با نگاهی به پنل پشتی، ماژول دوربین دایره‌ای شکل بزرگ با ۴ دوربین، ۲ فلش LED و برند Leica خودنمایی می‌کند. بانگاهی به نمایشگر مشخص می‌شود که مانند نسل قبلی از هر طرف لبه آن انحنا دارد که به آن جذابیت خاصی می‌بخشد.

در تصاویر هر ۲ نسخه مشکی و سفید به پنل چرم مصنوعی در پشت مجهز شده‌اند. گفته شده نسخه آبی رنگ با پنل پشت شیشه‌ای عرضه می‌شود، البته این نسخه ممکن است فقط در بازار چین باقی بماند. علاوه‌بر آن شایعاتی درباره نسخه تیتانیومی شنیدم می‌شود که این نسخه هم ممکن است به بازار چین محدود شود. شیائومی ۱۴ اولترا یکشنبه ۶ اسفند ماه کنار نسخه پایه برای عرضه جهانی معرفی خواهد شد، البته ممکن است تبلت شیائومی پد ۶ اس پرو هم که در رویداد چینی معرفی می‌شود برای عرضه جهانی هم در رویداد حاضر شود.

اخبار مرتبط: