سری گوشی‌های شیائومی 13T به‌زودی معرفی می‌شوند؛ اما قبل از عرضه رسمی جزئیاتی از این سری افشا شد.

شیائومی قصد دارد در آینده‌ای نزدیک از سری پرچمدار شیائومی 13T رونمایی کند که شامل دو نسخه پایه و پرو می‌شود. بنابر گزارش‌ها، معرفی این سری برای نیمه چهارم سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده بود؛ اما شیائومی قصد دارد سری 13T را زودتر از زمان احتمالی عرضه کند.

هر دو نسخه این سری پرچمدار از نمایشگر‌های امولد ۶.۶۷ اینچی با نرخ‌ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتزی برخوردار هستند. شایعات تایید می‌کنند شیائومی 13T پرو از تراشه ۴ نانومتری کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد و نسخه پایه از تراشه ۴ نانومتری مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ برای عملیات پردازشی استفاده می‌کند.

همانند مدل‌های دیگر شیائومی، دوربین‌های این سری با همکاری کمپانی آلمانی لایکا ساخته خواهد شد که نوید سیستم دوربین بسیار قوی را می‌دهد؛ باید یادآور شویم که هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی مبنی‌بر سنسور‌های مورد استفاده در سری شیائومی 13T منتشر نشده است. نسخه پایه این سری با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معرفی می‌شود؛ از سوی دیگر، نسخه پرو در بالاترین حالت با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

علاوه‌بر این، هر دو نسخه از باتری‌های استاندارد ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی سریع ۶۷ واتی و ۱۲۰ واتی استفاده می‌کنند که می‌تواند شارژ دستگاه را کمتر از پانزده دقیقه به ۷۰ درصد برساند. همچنین، این سری رابط کاربری می یو آی ۱۴ و اندروید ۱۴ را به‌صورت پیش فرض اجرا می‌کنند.

نظر شما در مورد سری گوشی‌های شیائومی 13T چیست؟ نظراتتان را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: شیائومی در حال ساخت گوشی فلیپ است