اخبار جدید حاکی از ساخت گوشی فلیپ شیائومی برای رقابت با سامسونگ است.

بر اساس اطلاعات Digital Chat Section، شیائومی احتمالاً در حال کار بر روی نسل سوم گوشی تاشو خود است. این یعنی گلکسی زد فلیپ سامسونگ بالاخره رقابتی را پیش روی خود خواهد داشت. شایعات حاکی از آن است که این دستگاه بسیار سبک و نازک خواهد بود.

اولین گوشی Flip شیائومی

شیائومی اولین شرکتی نیست که اقدام به طراحی گوشی فلیپ می‌کند. از زمان معرفی آن‌ها در سال ۲۰۱۹ با Motorola Razr، گوشی‌های تاشو فلیپ عموم مردم را مجذوب خود کرده‌اند. کسانی که از طراحی رقبای پرچمدار مانندSamsung Galaxy Z Flip 4 یا Motorola Razr در سال گذشته خوششان نمی‌آید، اکنون می‌توانند انتظار طراحی جدیدی داشته باشند. چرا که ظاهراً دستگاه "بسیار سبک و نازک" خواهد بود.

اما سوال اصلی این است که آیا قیمت شیائومی Mix Fold3 معقول و منطقی بوده یا خیر. در گذشته این شرکت چندین بار اقدام به قیمت‌گذاری تهاجمی به‌ویژه در بازار داخلی خود کرده است.

نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که آیا دستگاه در خارج از چین در دسترس خواهد بود یا خیر. با توجه به این که هر دو مدل قبلی گوشی تاشو منحصر به چین بودند، امید چندانی وجود ندارد که نسل بعدی برای مشتریان سراسر جهان در دسترس باشد. البته امیدواریم شیائومی این بار مطابق قاعده کلی عمل نکند.

نظر شما چیست؟ آیا گوشی تاشو شیائومی می‌تواند با Galaxy Z Flip 4 و Motorola Razr رقابت کند؟

اخبار مرتبط: