روز گذشته شیائومی جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام Xiaomi Civi 3 را در بازار چین عرضه کرد. این گوشی دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های چشمگیری است. یکی از قابل توجه‌ترین ویژگی‌های شیائومی Civi 3 که می‌‌توان از آن یاد کرد، تراشه دیمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا است که نوید عملکرد سریع و چند وظیفگی را می‌دهد.

شیائومی سیوی ۳ علاوه بر تراشه قدرتمند خود، دارای دوربین سلفی دوگانه ۳۲ مگاپیکسلی نیز هست که دوربین اصلی آن دارای لرزش‌گیر اپتیکال و فوکوس خودکار است و دوربین دوم از سنسور اولترا واید با زاویه دید ۱۰۰ درجه و کیفیت فیلم برداری 4K بهره ‌می‌برد. دوربین‌ها به ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند حالت AI Beauty، حالت پرتره و حالت شب مجهز شده‌اند که باعث می‌شوند عکس‌های شما همیشه به بهترین شکل ثبت شوند.

پشت دستگاه ماژول دوربین دایره‌ای شکل وجود دارد که سه سنسور را در خود جای داده است. این سنسور‌ها شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX800 با پیکسل‌های بزرگ ۱.۰ میکرومتری و لرز‌شگیر اپتیکال، سنسور اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شوند.

دستگاه شیائومی سیوی ۳ همچنین دارای صفحه نمایش بزرگ ۶.۵۵ اینچی امولد با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی است. با توجه به قابلیت‌های این صفحه نمایش می‌توان انتظار پیمایش سریع و تجربه کاربری بهتری را در حین بازی کردن و وب‌گردی داشت.

ظرفیت باتری شیائومی Civi 3

یکی دیگر از ویژگی‌های Xiaomi Civi 3 عمر باتری آن است. این گوشی دارای باتری عظیم ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ می‌تواند تا دو روز دوام بیاورد. همچنین از شارژ فوق سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند که در کمتر از ۴۰ دقیقه میزان شارژ گوشی را از ۰ به ۱۰۰ می‌‌رساند.

شیائومی Civi 3 با اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 عرضه خواهد شد و تا ۳ به‌روزرسانی سیستم‌عامل را پشتیبانی ‌می‌کند. این رابط کاربری دارای طیف وسیعی از ویژگی‌ها و ابزارهایی است که به شما اجازه شخصی‌سازی آن براساس اولویت‌هایتان را می‌دهد.

در مجموع، شیائومی سیوی ۳ یک گوشی با طیف وسیعی از ویژگی‌ها و قابلیت‌ها را با قیمتی مقرون به‌صرفه ۳۵۰ دلاری ارائه می‌دهد. این دستگاه با حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد که با یک شیار microSD تا ۱ ترابایت قابل ارتقا است.

اخبار داخلی: عرضه شیائومی Civi 3 با دو دوربین سلفی و پشتیبانی از کیفیت 4K