شیائومی Civi 3 اواخر این هفته روانه بازار خواهد شد و اکنون این شرکت جزئیات بیشتری را در مورد صفحه نمایش و دوربین‌های آن فاش کرده است. دوربین سلفی شیائومی Civi 3 مهم‌ترین بخش آن است. یک پانچ هول در مرکز صفحه نمایش با دوربین‌های دوگانه که درست مانند مدل قبلی است. یکی از دوربین‌ها برای گرفتن سلفی و دیگری برای عکاسی با میدان دید وسیع ۱۰۰ درجه خواهد بود.

همان طور که شیائومی در یک پست Weibo بیان کرد، تغییر بزرگ نسبت به گوشی‌های قبلی Civi این است که گوشی جدید از ضبط ویدیوی 4K پشتیبانی می‌کند.

وزن این گوشی ۱۷۳.۵ گرم با ضخامت کم ۷.۵۶ میلی‌متری است. شیائومی ادعا کرده که این گوشی پس از بیش از سه سال توسعه، اوج فناوری و طراحی خواهد بود. با توجه به دوربین سلفی شیائومی Civi 3، هدف این گوشی جوانانی است که به عکاسی سلفی علاقه دارند.

دوربین سلفی Civi 3 شیائومی

ویلیام لو، یکی از مدیران قدیمی شیائومی که اکنون رئیس این شرکت است، اظهار داشت که Civi 3 با وجود توانایی گرفتن عکس‌هایی در سطح پرچمداران، در محدوده قیمتی میان رده باقی خواهد ماند. مدل قبلی آن یعنی Civi 2، در ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ با قیمت ۳۵۰ دلاری عرضه شد و به نظر می‌رسد که گوشی هوشمند جدید در همان محدوده باقی بماند.

نظر شما چیست؟ آیا به این مدل گوشی‌های میان رده با یک قابلیت در حد پرچمدارها علاقه دارید؟ حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خبر مرتبط: شیائومی میکس فولد 3 با دوربین پریسکوپ و گواهی IP