آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد شبکه اجتماعی توییتر X با معرفی دو اشتراک پولی پایه و پریمیوم پلاس با هزینه 3 تا 16 دلار به کاربران اعلام کرد می‌توانند با خرید هریک از آن‌ها از ویژگی‌های جدید برخوردار شوید.

براساس اعلام رسمی، شبکه اجتماعی X با معرفی دو اشتراک جدید به کاربران اعلام کرد می‌توانند با خرید اشتراک پایه با قیمت ۳ دلار به طیف وسیعی از قابلیت‌های ازقبل معرفی شده توییتر X دسترسی پیدا کنند، اما نسخه دیگر که تحت‌عنوان پریمیوم پلاس با قیمت ۱۶ دلار معرفی شد، تبلیغات را به‌صورت کامل از پروفایل کاربران حذف می‌کند و آن‌ها قادر هستند به‌راحتی و از فعالیت در این شبکه اجتماعی محبوب لذت ببرند؛ در ادامه به‌جزئیات بیشتری از اشتراک‌های جدید X می‌پردازیم.

طبق آنچه در توضیحات به‌روزرسانی جدید آمده است، باید بگوییم اشتراک پایه ۳ دلاری به کاربران تیک آبی رنگ برای تایید پروفایل نمی‌دهد؛ باوجوداین، به آن‌ها اجازه می‌دهد به ویژگی‌های قدیمی مانند ویرایش پست، نوشتن پست‌های طولانی، تم جدید و آیفون‌های شخصی‌سازی شده دسترسی داشته باشند. با خرید این طرح کاربران از دست محتوای تبلیغاتی آزاردهنده خلاص نمی‌شوند. همان‌طورکه مشاهده می‌کنید تمام قابلیت‌های این اشتراک قدیمی هستند؛ بنابراین، اگر قصد دارید از ویژگی‌های بیشتری در X برخوردار شوید باید نسخه پریمیوم پلاس را خریداری کنید.

 حدف آگهی‌ها در توییتر x

علاوه‌براین، نسخه پریمیوم پلاس با قیمت ۱۶ دلار دردسترس کاربران قرار می‌گیرد که شامل تمام ویژگی‌های شبکه اجتماعی X می‌شود. شاید یکی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین قابلیت‌های جدید نسخه Premium+ حذف آگهی‌ها در بخش Following و For You است. به‌عبارتی دقیق‌تر، این اشتراک به کاربران اجازه می‌دهد بدون هیچ‌گونه مزاحمتی در پلتفرم مورد علاقه‌شان سرگرم شوند و اخبار یا اطلاعات جدید را بخوانند. یک اشتراک پریمیوم نیز وجود دارد که درگذشته معرفی شده بود و با پرداخت مبلغ ۸ دلار برای کاربران فعال می‌شود.

براساس قوانین توییتر X، کاربران با استفاده از این اشتراک از تیک آبی رنگ تایید پروفایل و تمام قابلیت‌ها برخوردار می‌شوند، اما آگهی‌های تبلیغاتی همچنان در پلتفرم به آن نشان داده می‌شود. شبکه اجتماعی X به کاربرانی که اشتراک‌های یادشده را به‌صورت سالانه خریداری کنند حدود ۱۲ درصد تخفیف می‌دهد، اما خرید ماهانه شامل تخفیف نمی‌شود و باید کل هزینه توسط کاربران پرداخت شود. اگر علاقه‌مند به رسانه اجتماعی X دارید می‌توانید با استفاده از گوشی آيفون یا اندرویدی‌تان وارد برنامه شده و اشتراکی را خریداری کنید.

البته باید یادآور شویم کمپانی اپل ۳۰ درصد به قیمت اشتراک اپلیکیشن‌ها اضافه می‌کند؛ بنابراین اگر از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنید و قصد دارید اشتراک دارید، پیشنهاد می‌کنیم ازطریق وب‌سایت اصلی X وارد شده و خریدتان را انجام دهید. همچنین، باوجود قابلیت‌های گسترده و مفید اشتراک پریمیوم پلاس، به‌نظر می‌رسد گروه بزرگی از کاربران به خرید اشتراک پایه یا پریمیوم بسنده خواهند کرد.

اخبار مرتبط: