واتس اپ از ویژگی قطع صدای تماس ناشناس در کنار ویژگی بررسی حریم خصوصی رونمایی کرد.

واتس‌اپ ظاهرا در بخش تنظیمات Privacy (حریم خصوصی) گزینه checkup privacy را به‌روزرسانی کرده که به این ترتیب با انتخاب آن وارد یک منوی چهار بخشی می‌شوید که با انتخاب هر کدام به شما کمک می‌کند با انتخاب سطح حریم خصوصی مورد نظر، به آسانی حساب خود را ایمن کنید. همچنین ویژگی‌ دیگری را معرفی کرده که به کاربران امکان می‌دهد صدای تماس‌های ناشناس را قطع کنند.

دو قابلیت قطع صدای تماس ناشناس و گزینه چکاپ حریم خصوصی در آخرین آپدیت واتس‌اپ برای کاربران عرضه شده است. بنابراین می‌توانید این گزینه‌ها را در تنظیمات حریم خصوصی خود ببینید و با فعال کردن آن از حریم خصوصی خود محافظت کنید.

قابلیت قطع صدا تماس ناشناس در واتس‌اپ

با وجود اینکه تصاویر منتشر شده مربوط به نسخه اندرویدی است، اما این قابلیت‌ها برای کاربران iOS هم فعال شده است. شما می‌توانید با نصب آخرین نسخه واتس‌اپ از این قابلیت‌ها بهره‌مند شوید.

همچنین در نسخه بتا واتس اپ ویژگی تازه‌ای ارایه شده که بر اساس آن هنگام انتخاب تصاویر از گالری برای ارسال، عکس‌ها و فیلم‌های انتخاب شده و ترتیب آن‌ها مشخص می‌شود. این قابلیت برای برخی از کاربران نسخه بتا اندروید در دسترس قرار گرفته است.

انتخابگر جدید واتس‌اپ

تفاوت واضحی بین انتخابگر فایل گالری قبل و بعد از به‌روزرسانی وجود دارد. پیش از این، هنگامی که کاربران عکس و فیلم‌ها را برای ارسال انتخاب می‌کردند، یک علامت تیک برای نمایش فایل‌های انتخاب شده ظاهر می‌شد. این قابلیت اکنون به هر مورد انتخاب شده یک عدد اختصاص می‌دهد که در تامب‌نیل آن نمایش داده می‌شود. سیستم شماره گذاری مطابق با ترتیب انتخاب فایل‌های گالری است.

اخبار مرتبط: