قابلیت همگام‌ سازی اکانت‌های واتس‌اپ در iOS منتشر شده که به این ترتیب کاربران آیفون امکان دسترسی به یک اکانت را در چندین دستگاه خواهند داشت.

همگام‌ سازی اکانت‌های واتساپ برای iOS با نسخه ۲۳.۱۰.۷۶ به نام Companion ارائه شده و برای دانلود از طریق اپ استور در دسترس است. البته این قابلیت حدود یک ماه و نیم پیش برای کاربران اندروید ارایه شده بود. نسخه iOS اپلیکیشن واتس‌اپ هم مانند اندروید چت‌ها و اطلاعات قبلی را همگام‌سازی می‌کند و همه پیام‌های شما به دستگاه‌ جدیدتان منتقل می‌شود. از سوی دیگر امکان استفاده از یک اکانت روی چند دستگاه وجود دارد و شرکت متا تضمین کرده که تمام مکالمات شما حتی در دستگاه‌های مرتبط، رمزگذاری شده باقی می‌مانند و از نظر امنیتی، خطری اطلاعات شخصی شما را تهدید نمی‌کند.

علاوه بر این در نسخه جدید اکنون فایل‌های GIF به صورت خودکار در چت‌ها بدون نیاز به ضربه زدن روی پیام پخش می‌شود. با این حال، برخی از ویژگی‌ها مانند فهرست‌های پخش پیام و به‌روزرسانی استاتوس فقط در دستگاه «اصلی» در دسترس هستند.

حالت Companion واتساپ برای iOS

واتس‌اپ برای نسخه‌ بیزینس در اندروید به زودی از ویژگی آرشیو استاتوس برخوردار می‌شود، زیرا این قابلیت در نسخه بتا تجاری اندروید واتس‌اپ وجود دارد. این ویژگی به صاحبان مشاغل اجازه می‌دهد تا استاتوس‌های خاصی را بایگانی کنند و در صورت نیاز در آینده از آنها استفاده کنند.

نظر شما چیست؟ آیا واتس‌اپ با ارائه همگام‌ سازی اکانت‌های واتس‌اپ در iOS و اندروید و دیگر قابلیت‌های جدید خود می‌تواند از رقیب دیرینه روسی پیشی بگیرد؟ حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: