دو قابلیت جدید شامل ارسال ویدئو باکیفیت و بهبود آیکون پروفایل در چت گروهی به واتس‌اپ بتا iOS اضافه شده است.

در آپدیت‌های قبلی واتس‌اپ بتا قابلیت ارسال تصاویر HD اضافه شد. این قابلیت یک تگ در کنار عکس قرار می‌داد که مشخص می‌کرد تصویر باکیفیت است. برخی کاربران متوجه ظاهر شدن همین تگ کنار ویدئوهای خود شده‌اند. اما این پروسه کاملا خودکار بود و جزئیاتی در مورد آن وجود نداشت. حالا پس از آپدیت واتس‌اپ نسخه بتا iOS 23.13.0.76 تعداد بیشتری از کاربران موفق به دریافت این قابلیت شده‌اند.

ویدیو اچ دی در واتساپ

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، قابلیت ارسال ویدئو باکیفیت در آخرین نسخه واتس‌اپ بتا iOS اضافه شده است. البته نکته قابل توجه این است که با وجود باکیفیت بودن ویدئو، کمی از حجم ویدئو کاسته می‌شود و با حجم اصلی ارسال نمی‌شود. مانند قابلیت ارسال عکس HD، این قابلیت هم با انتخاب گزینه قبل از ارسال ویدئو ممکن می‌شود و در صورت انتخاب نکردن گزینه باکیفیت، گزینه استاندارد به صورت خودکار انتخاب می‌شود که کیفیت بالایی ندارد. البته این قابلیت هنوز در بخش استاتوس یا همان وضعیت اضافه نشده است.

همچنین این آپدیت شامل بهبود آیکون حساب کاربری در چت‌های گروهی است. در حقیقت برای کاربرانی که عکس پروفایل مشخص نکرده‌اند، به جای عکس‌هایی که در چت گروهی کنار پیام‌ها به نمایش در می‌آید، اکنون ابتدای نام آن‌ها ظاهر می‌شود. این تغییر جهت تسریع سرعت مکالمه است.

این دو ویژگی برای برخی از کاربران واتس‌اپ بتا iOS در دسترس است و در هفته‌های آینده، برای کاربران بیشتر در دسترس قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط: