چند تصویر از ساعت هوشمند واچ GT4 هواوی لو رفته که نشان می‌دهد این ساعت در ۲ نسخه برای آقایان و بانوان عرضه خواهد شد.

هواوی پیش از این اعلام کرده بود ۲۳ شهریور ماه رویداد معرفی ساعت هوشمند جدید این شرکت در شهر بارسلونا برگزار خواهد شد. اکنون و تنها در فاصله ۴ روز مانده به مراسم، چند تصویر از سری واچ GT4 منتشر شده است.

اگرچه اطلاعات زیادی از سری واچ GT4 منتشر نشده، منبع این خبر مدعی شده است این ساعت در ۲ سری با ابعاد ۴۱ و ۴۶ میلی‌متری با طراحی‌های کاملا متفاوت عرضه خواهد شد. نسخه ۴۱ میلی‌متری ظریف‌تر و بدون قاب، قطعا برای بانوان در نظر گرفته شده است.

اما نسخه بزرگ‌تر ۴۶ میلی‌متری، قاب بزرگی دارد. همچنین طراحی آن بسیار متفاوت است و لبه‌ها به‌جای اینکه خمیده باشند، تیز هستند.

اعت های هواوی

باتوجه به ترکیب جنس بدنه و بند، ۹ مدل مختلف برای واچ GT4 درنظر گرفته شده است. گران‌ترین نسخه از این ساعت دارای بدنه و بندی از جنس فولاد ضد زنگ است. همچنین نسخه‌های دیگر با بدنه ساده‌تر یا بند پلاستیکی یا پارچه‌ای عرضه خواهند شد.

براساس گزارش‌ها، واچ GT4 با قیمتی بین ۲۵۰ و ۴۰۰ یورو عرضه می‌شود که به‌دلیل ابعاد و جنس بدنه و بند متفاوت در نسخه‌های مختلف است. این ساعت، از واچ ۴ و واچ ۴ پرو هواوی که پیش از این عرضه شده بود، ارزان‌تر است و قابلیت‌های کمتری دارد. این مسئله باعث شده واچ GT4 بیش از اینکه یک ساعت هوشمند باشد، به بند هوشمند شباهت دارد.

بااین حال، این منبع مدعی شده واچ GT4 طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های تندرستی را در خود جای داده است. همچنین این ساعت از پردازنده Cortex-M و پنل کم‌مصرف اولد بهره می‌برد تا با یک‌بار شارژ شدن، ۲ هفته قابل استفاده باشد.

اخبار مرتبط: