شرکت چینی ویوو گوشی X90s را با تراشه بهتر و رنگ‌های متفاوت نسبت به ویوو X90 معرفی کرد که با قیمت پایه ۵۵۰ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی ویوو X90s درست ۷ ماه پس از ویوو X90 معرفی شد. همانطور که از نامش پیداست، این گوشی با تغییر جزئی نسبت به مدل اصلی، یعنی استفاده از تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس عرضه شده است. همچنین دو رنگ سبز و سفید برای انتخاب وجود دارد.

به جز تغییر رنگ، در ظاهر این دو دستگاه تفاوتی وجود ندارد. X90s از صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی آمولد با رزلوشن ۲۸۰۰*۱۲۶۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. همه نسخه‌های این گوشی از حافظه داخلی UFS 4.0 و رم LPDDR 5X استفاده می‌کنند.

در پنل پشتی دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (1/1.49″ size, 1.0µm pixels) و دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با ماژول ۵۰ میلی‌متری دیده می‌شود. سیستم عامل OriginOS 3 بر پایه اندروید ۱۳ روی این دستگاه نصب شده که از باتری ۴۸۱۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ واتی بهره می‌برد.

این گوشی با حافظه داخلی و رم ۸/۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۵۵۰ دلار، ۱۲/۲۵۶ با قیمت ۶۰۰ دلار و ۱۲/۵۱۲ با قیمت ۶۵۰ دلار به فروش می‌رسد.

اخبار مرتبط: انتقال خط تولید گوشی‌های چینی به هند