مجموعه‌ای از تصاویر ویوو X100s در پلتفرم چینی ویبو از زوایای مختلف منتشر شده که طراحی این دستگاه را به‌صورت کامل قبل از معرفی به‌نمایش می‌گذارد.

تاکنون چند گزارش مبنی‌بر رونمایی از ویوو X100s اوایل خرداد ماه منتشر شده است. ویوو X100s یک نسخه اقتصادی از پرچمداران سری ایکس ۱۰۰ محسوب می‌شود که بالاترین نسخه آن X100 اولترا است. اگرچه پیش از این آبان ماه ویوو X100 معرفی شد، اما خبری از نسخه اولترا و اقتصادی s نبود تا اینکه چند روز قبل در پوستری از شرکت ویوو ۲ گوشی ویوو X100s و X100 اولترا مشاهده شد. اکنون مجموعه‌ای از تصاویر ویوو X100s در پلتفرم اختصاصی چینی ویبو منتشر شده که طراحی آن را از زوایای مختلف به‌نمایش می‌گذارد.

ویوو X100 با نمایشگر خمیده OLED معرفی شد، بااین حال شایعات نشان می‌داد خبری از صفحه‌نمایش با لبه خمیده در نسخه اقتصادی X100s نیست. با نگاهی به تصاویر، شایعه قبلی استفاده از نمایشگر تخت در ویوو X100s تایید می‌شود. فریم این دستگاه کاملا تخت است، البته در چهارگوشه آن با حالت خمیده تعبیه شده و خبری از چهارگوشه تیز نیست. در پنل پشتی، ماژول دوربین دایره‌ای شکل قرار گرفته که در نسخه‌های دیگر ویوو هم استفاده شده بود. داخل آن ۳ سنسور به‌همراه لوگو زایس قرار گرفته. فلش LED هم در گوشه سمت راست بالای ماژول به‌صورت عمودی مشاهده می‌شود.

شرکت مدیاتک قرار است ۱۸ اردیبهشت ماه در مراسم MDDC از تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس رونمایی کند. این تراشه نسخه اوورکلاک شده دایمنسیتی ۹۳۰۰ است که در ویوو X100 استفاده شده بود. به‌این ترتیب ویوو X100s احتمالا به اولین گوشی جهان با تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس تبدیل می‌شود. علاوه‌برآن گمانه‌زنی‌هایی درباره رونمایی از ویوو X100s Pro درکنار این دستگاه وجود دارد. نسخه پرو هم به دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس مجهز شده و از ابعاد دیگری ارتقا می‌یابد. همچنین۲ گوشی ویوو X100 اولترا یا X100s اولترا با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معرفی می‌شود.

اخبار مرتبط: