کمپانی Vivo در حال آماده شدن جهت معرفی سه گوشی جدید از سری X100s برای ماه آینده است؛ اما پیش‌از آن طراحی گوشی‌های ویوو X100s، ویوو X100s پرو و ویوو X100s اولترا افشا شد.

دیروز در مورد احتمال ساخت Vivo X100 Ultra توسط کمپانی ویوو صحبت کردیم که قراره است ماه آینده با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و سنسور سونی IMX900 عرضه شوند! حالا خبر رسیده است که نسل دیگری به اسم Vivo X100s همراه با اطلاعات بیشتری معرفی خواهد شد. در ابتدا تصور می‌کردیم که ویوو تنها گوشی X100 Ultra را عرضه می‌کند، اما حالا به نظر می‌رسد که این شرکت علاوه بر نسخه اولترا، مدل‌های X100s و X100s Pro را نیز معرفی خواهد کرد. بااین‌حال، پیش‌ازآن تصاویری از طراحی این گوشی‌های هوشمند منتشر شده‌است.

این گوشی ظاهری متفاوت‌تر نسبت به گوشی‌های قبلی این شرکت دارد. طراحی سری Vivo X100s شامل لبه‌های تخت، پنل پشت تقریبا صاف و انحنای جزئی در لبه‌ها می‌شود. براساس آخرین گزارش‌ها، Vivo X100s از ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشت بهره می‌برد؛ مشخصات سخت‌افزاری دوربین مشابه با سری Vivo X100 است، بنابراین نباید انتظار ارتقای چشمگیری داشته باشیم، اما خبر خوب این است که دوربین‌های X100s همچنان قابلیت‌های خوبی ارائه می‌دهند. همچنین گفته می‌شود این نسل دارای نمایشگر تخت است که به نظر در حال بازگشت به دنیای گوشی‌های هوشمند است، چراکه گلکسی S24 Ultra سامسونگ نیز پس‌از سال‌ها از نمایشگر تخت به‌جای منحی استفاده کرد، اما هنوز مشخص نیست که نسخه‌های Pro و Ultra نیز از همین نوع نمایشگر بهره‌مند باشند.

طراحی و ضخامت ویوو X100s

باتوجه‌به شایعات، ضخامت Vivo X100s تنها 7.89 میلی‌متر خواهد بود. این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی روشن، تیتانیومی و سفید عرضه خواهد شد و از پردازنده‌ی قدرتمند MediaTek Dimensity 9300+ بهره خواهد برد. در حال حاضر هیچ صحبتی در مورد عرضه جهانی این محصول نشده است، اما این احتمال وجود دارد که کمپانی ویوو سری X100s را در بازارهای خارج از چین نیز عرضه کند. البته طبق عادت چینی‌ها احتمالا این سری با نامی متفاوت وار بازار جهانی خواهد شد، اما باید تا آن زمان صبور باشیم و ببینیم اخبار تازه‌تر درخصوص عرضه در بازار جهانی چه می‌گوید!

اخبار مرتبط: