شرکت ویوو بالاخره تاریخ معرفی پرچمدار جدیدش، Vivo X100 Ultra، را به طور رسمی تایید کرد و اولین تصاویر آن برآمدگی دوربین این گوشی را به‌نمایش می‌گذارد که نشان‌دهنده‌ قدرت و نوآوری بی‌نظیر آن دربخش مشخصات سخت‌افزاری است.

برآمدگی دوربین ویوو X100 اولترا از ظاهری باشکوه برخوردار است و تمامی المان‌های برندینگ این شرکت را به نمایش می‌گذارد. لوگوی معتبر کمپانی Zeiss در کنار نشان اختصاری T* خودنمایی می‌کند که نشان‌دهنده‌ی تعهد ویوو به استفاده از پوشش‌های اختصاصی این شرکت برای کاهش پدیده درخش نور (flare) و ارتقای کیفیت تصاویر است. این ترکیب بی‌نظیر، گویای تمرکز Vivo X100 Ultraبر ارائه قابلیت‌های عکاسی فوق‌العاده و تجربه‌ای بی‌نظیر در این زمینه است.

همانطور که از طراحی این گوشی در تصاویر اولیه پیداست، تمرکز اصلی Vivo X100 Ultra روی دوربین آن خواهد بود. چراکه برآمدگی دوربین بسیار بزرگ به نظر می‌رسد و این نشان می‌دهد که دوربین این گوشی از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این، در این تصویر می‌توان یک لنز پریسکوپی را نیز مشاهده کرد که نشان‌دهنده قابلیت زوم اپتیکال قدرتمند این گوشی است. همه این موارد نشان می‌دهند که ویوو X100 اولترا برای عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای یک گزینه ایده‌آل خواهد بود.

سیستم دوربین Vivo X100 Ultra

شرکت ویوو بالاخره تاریخ عرضه پرچمدار جدید خود، Vivo X100 Ultra، را به طور رسمی تایید کرد. خبر خوب این است که به نظر نمی‌رسد لازم باشد مدت زیادی برای دیدن این گوشی در بازار منتظر بمانید. این گوشی در دنیای مشخصات فنی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و آماده‌ی رقابت با قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند بازار است. قلب تپنده‌ی Vivo X100 Ultra، جدیدترین و قدرتمندترین چیپست کوالکام، اسنپدراگون 8 نسل 3، خواهد بود. همچنین این گوشی دارای سنسور سونی LYT-90 بهره می‌برد که به‌عنوان دوربین اصلی گوشی ایفای نقش می‌کند و انتظار می‌رود که تصاویر با کیفیتی را ارائه دهد. دوربین پریسکوپی 200 مگاپیکسلی این گوشی به کاربران امکان می‌دهد تا از سوژه‌های دوردست با جزئیات دقیق عکس بگیرند. دوربین اولترا واید آن برای عکاسی از مناظر و تصاویر با زاویه دید پانوراما مناسب است.

علاوه‌براین موارد، انتظار می‌رود که Vivo X100 Ultra از فناوری شارژ فوق‌العاده سریع بهره‌مند باشد. این اطلاعات توسط جیا جینگدونگ، مدیر کل ویوو و رئیس بخش استراتژی برند محصول، به اشتراک گذاشته شد. ایشان اعلام کرده‌اند که عرضه این گوشی ماه آینده یعنی در ماه خرداد انجام خواهد گرفت این غول عکاسی، ماه آینده با برند جدید BlueImage ویوو به بازار عرضه شود و عصری تازه از نوآوری و قدرت را در دنیای گوشی‌های هوشمند رقم بزند. فعلا نمی‌توانیم به طور قطعی اعلام کنیم که Vivo X100 Ultra به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد یا خیر. هنوز در مورد عرضه جهانی این گوشی تردید های زیادی وجود دارد.

اخبار مرتبط: