انتظار می‌رود گوشی ویوو V30 PRO با دوربین‌ ZEISS ‌به یکی از مهم‌ترین گوشی‌های میان‌رده و پرچمدار اقتصادی امسال تبدیل شود.

آیشان آگاروال، یکی از فعالان مشهور صنعت موبایل، اخیرا مجموعه‌ای جامع از تصاویر و مشخصات دقیق گوشی هوشمند آینده شرکت ویوو با نام V30 Pro را منتشر کرده است. با توجه به‌مشخصات این گوشی، به‌نظر می‌رسد که ویوو V30 Pro آماده رقابت با مدل‌های میان‌رده محبوبی مانند سری گلکسی A سامسونگ است.

این گوشی هوشمند قرار است به صفحه نمایش AMOLED با ابعاد بزرگ 6.78 اینچی و نرخ به‌روز‌رسانی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی cd/m2 2800 مجهز شود. پردازنده این دستگاه مدیاتک دایمنسیتی 8200 است که یک سخت‌افزار قدرتمند برای این گوشی به‌شمار می‌رود. طبق گمانه‌زنی‌ها می‌توانیم تنظیمات حافظه پیشرفته‌ای با گزینه حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی را انتظار داشته باشیم.

نکته برجسته در مورد ویوو V30 Pro سیستم دوربین پیشرفته آن به‌شمار می‌رود که با همکاری کمپانی Zeiss توسعه یافته است. مشخصات دوربین اصلی شامل سه سنسور 50 مگاپیکسلی می‌شود که هر کدام عملکردهای متمایزی را با لنزهای عریض، فوق عریض و لنزهای پرتره انجام می‌دهند. این دوربین‌های سه گانه، V30 Pro را تبدیل به‌گوشی منحصر‌به‌فردی کرده و آن را در بخش گوشی‌های هوشمند پرچمدار اقتصادی قرار می‌دهد.

VIVO V30 PRO

قابل توجه است که ویوو V30 Pro به‌باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی مجهز شده و قابلیت شارژ 80 واتی هم تکمیل کننده عملکرد خوب شرکت در این زمینه است که می‌تواند دوره‌های استفاده طولانی مدت از دستگاه را تضمین می‌کند. این گوشی هوشمند همچنین دارای ویژگی‌های دیگری از جمله گواهی IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب و تراشه NFC برای اتصال پیشرفته است. V30 Pro که بر‌ روی اندروید 14 با رابط FuntouchOS 14 اجرا می‌شود، تجربه‌ای یکپارچه و مطلوب برای کاربران را نوید می‌دهد.

با ابعاد 164.4 در 75.1‌ در‌ 7.5 میلی‌متر و وزن 188 گرم، این دستگاه توانسته تعادلی مناسب بین صفحه‌نمایشی جادار و طراحی شیک و قابل حملش برقرار ‌کند. این توجه دقیق به‌جزئیات نشان دهنده تعهد ویوو به‌عرضه یک گوشی هوشمند خوش ساخت و کاملا رقابتی است.

سابقه خوب آیشان آگاروال در انتشار اطلاعات و جزئیات مهم در مورد گوشی‌های هوشمند، به‌این افشاگری هم اعتبار بالایی می‌بخشد. علاوه بر این، لیست اخیرا منتشر شده در گیک بنچ هم استفاده از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 8200 در این گوشی را تایید می‌کند. مطابق انتظارات به‌نظر می‌رسد که ویوو V30 Pro بتواند در بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده تأثیر قابل‌توجهی بگذارد.

اخبار مرتبط: