ویدئو تبلیغاتی اپل ویژن پرو شخصیت‌های معروف فیلم و تلویزیون را به‌نمایش می‌گذارد که به‌وضوح نشان‌دهنده پیام غول کوپرتینو به کاربران برای استفاده ازآن در تولید محتوای رسانه‌ای خواهد بود.

اواخر روز گذشته، کمپانی اپل به‌صورت رسمی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد عینک واقعیت ترکیبی ویژن پرو درتاریخ دوم فوریه مصادف‌با 13 بهمن در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه می‌شود؛ همچنین، کاربران علاقه‌مند می‌توانند از 19 ژانویه برای پیش‌خرید وارد وب‌سایت رسمی این کمپانی شده و یک نسخه از آن را ثبت‌سفارش کنند. باوجوداین، پس‌از گذشت چندین ساعت، غول کوپرتینو از ویدئو تبلیغاتی عینک هوشمند ویژن پرو با شعار «آماده شوید» رونمایی کرد که به‌شکل کاملا کوتاه برخی ویژگی‌های دستگاه را به‌همراه شخصیت‌های معروف خیالی در فیلم‌وسریال‌ها نشان می‌دهد؛ در ادامه به‌جزئیات بیشتری از این خبر می‌پردازیم.

در زمان نگارش این خبر، ویدئو تبلیغاتی عینک واقعیت ترکیبی ویژن پرو بیشتر از 200/000 بار در شبکه اجتماعی یوتیوب دیده شد که با استفاده از شخصیت‌های برجسته‌ای که در برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های مورد علاقه‌مان می‌بینیم به‌صراحت عنوان کرد گجت پوشیدنی ویژن پرو باید برای تولید محتوای رسانه‌ای و مصارف مرتبط‌با آن، مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین، حضور شخصیت‌هایی که در ویدئو می‌بینیم به‌ما می‌گوید عینک ویژن پرو به ماسک، عینک و سایر لوازم جانبی برای بهبود تجربه کاربری مجهز می‌شود.

اگر فیلم‌‌وسریال‌های هالیوودی را دنبال می‌کنید به‌راحتی می‌توانید در ویدئو تبلیغاتی ویژن پرو مرد آهنی، مرد مورچه‌ای، اسنوپی، باب اسفنجی، جنگ ستارگان و چندین شخصیت دیگر را ببینید که به‌صورت مشابه از عنصری مشابه اپل ویژن پرو استفاده می‌کنند. در پایان تبلیغ، زنی را می‌بینید که برای اولین‌بار عینک هوشمند ویژن پرو روی سرش قرار می‌دهد و رابط کاربری جلو چشمانش ظاهر می‌شود. چنین چیزی به‌صورت کامل از محیط و سیستم‌عامل نسل آینده محصول اپل رونمایی می‌کند و به‌ما می‌گوید دقیقا با چه دستگاه قدرت‌مند و زیبایی طرف هستیم.

علاوه‌براین، برچسب قیمتی عینک هوشمند ویژن پرو با کانفیگ 256 گیگابایتی 3499 دلار اعلام شد که از 19 ژانویه برای پیش‌خرید در وب‌سایت رسمی دردسترس قرار می‌گیرد. البته باید گفت، برخلاف سایر محصولات اپل، ویژن پرو در بازار عرضه نمی‌شود و تنها از فروشگاه‌های اپل‌استور در سراسر ایالات متحده آمریکا قابل‌ خریداری خواهد بود که پس‌از تعیین وقت ملاقات و آموزش‌های لازم دراختیار کاربران قرار می‌گیرد. درصورت انتشار اخبار تازه‌تر در خصوص این عینک هوشمند آن را در سریع‌ترین زمان ممکن با شما به‌اشتراک می‌گذاریم.

اخبار مرتبط: