یکی از خریداران وان پلاس ۱۲ پس از خرید این گوشی متوجه شد کنار ماژول دوربین این دستگاه و زی پنل شیشه‌ای، یک حشره مرده قرار دارد.

هفته گذشته، شرکت وان پلاس از گوشی جدید خود با نام وان پلاس ۱۲ رونمایی و آن را در بازار چین عرضه کرد. این دستگاه از روشن‌ترین نمایشگر با ظرفیت ۴۵۰۰ نیتی و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برد که آن را به یکی از بهترین پرچمداران بازار تبدیل می‌کند. دیروز گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد ساخت این دستگاه کیفیت پایینی داشته و یک حفره بین قاب پشتی و ماژول دوربین وجود دارد. اکنون یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از ایجاد مشکلات بیشتر به دلیل وجود حفره سخن گفت.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی چینی ویبو اعلام کرد که پس از خریداری و تحویل گرفتن وان پلاس ۱۲، درون حفره پشتی این دستگاه یک حشره مرده قرار داشت. در تصاویری که منتشر شده حشره کاملا زیر قاب پشتی قرار دارد و کاربر نمی‌تواند آن را بیرون بکشد. با نگاهی دقیق‌تر به تصویر مشخص می‌شود که چسب پشتی در وضعیت مناسبی قرار ندارد و ایراد فنی نیست. همچنین شرکت وان پلاس در بیانیه‌ای اعلام کرد که از این مشکل آگاه است و برای رفع آن تلاش می‌کنند. همچنین مشتریان می‌توانند تا یک هفته پس از خرید، دستگاه خود را مرجوع کنند تا از اطمینان کالای خود مطمئن شوند.

۱۲ حشره در وان پلاس ۱۲

تنها نکته مثبت این است که عرضه جهانی وان پلاس ۱۲ از ۲۳ ژانویه (۳ بهمن ماه) آغاز می‌شود و شرکت چینی می‌تواند تا آن زمان، مشکلات ساخت را برطرف کند تا فروش جهانی این دستگاه، ضربه نخورد. در انتها یادآوری می‌شود که وان پلاس ۱۲ از نمایشگر ۶.۸ اینچی LTPO OLED با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی، سقف حافظه رم ۲۴ گیگابایتی و حافظه داخلی یک ترابایتی پشتیبانی می‌کند، اما نسبت به مشخصات، قیمت پایینی دارد.

نظر شما چیست؟ آیا باتوجه به مشکل تولید علاقه‌ای به خرید وان پلاس ۱۲ پس از عرضه در ایران دارید؟ نظراتتان را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: