شرکت موتورولا در یک تیزر تبلیغاتی اعلام کرد گوشی جدید با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ قرار است ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ معرفی شود که احتمالا همان موتو اج ۵۰ Fusion خواهد بود.

شرکت موتورولا چند روز است که شروع به انتشار ویدیوهای تبلیغاتی از گوشی جدید خود کرده است. براساس اولین پوستر تبلیغاتی این دستگاه قرار است ۳ آوریل مصادف‌با ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ معرفی شود. زیربرند لنوو نام دقیق دستگاه و جزئیات آن را فاش نکرده، اما پردازنده آن مشخص شده است. این دستگاه که برای بازار میان‌رده تولید شده، از قیمت ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار برخوردار خواهد بود.

این تیزر نشان می‌دهد گوشی جدید موتورولا به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ مجهز می‌شود. این تراشه جزو پردازنده‌های مورد استفاده در گوشی‌های میان‌رده به‌حساب می‌آید. علاوه‌بر آن این تیزر نشان می‌دهد گوشی جدید در رنگ بنفش هم عرضه می‌شود که با سیاست‌های موتورولا همخوانی دارد. طی سالیان اخیر موتورولا گوشی‌های مختلف خود را با رنگ‌های متفاوت و جذاب منتشر کرده و سعی دارد همیشه با رنگ‌های سفید و مشکی گوشی‌های خود را راهی بازار نکند.

با نگاهی به طراحی پنل پشتی دستگاه، به‌نظر می‌رسد این دستگاه به شارژ بی‌سیم مجهز خواهد شد که در گوشی‌های میان‌رده کمتر استفاده می‌شود. همچنین ماژول دوربین به‌صورت برجسته در پنل پشتی قرار گرفته است، البته این مسئله در یک تیزر دیگر مشاهده می‌شود و در این تیزر ماژول دوربین قابل مشاهده نیست. همچنین در آن تیزر به نمایشگر با لبه خمیده اشاره شده است که این مورد هم در گوشی‌های میان‌رده زیادی مشاهده نمی‌شود.

اگرچه موتورولا نام گوشی جدید را مشخص نکرده است، برخی گمانه زنی‌ها نشان می‌دهد این دستگاه احتمالا همان موتو اج ۵۰ پرو است. بااین حال این گمانه‌زنی چندان دقیق نیست؛ زیرا اج ۵۰ پرو یک گوشی پرچمدار است که به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز می‌شود. نسخه با تغییر نام تجاری موتو X50 اولترا هم پرچمدار است و با همین تراشه راهی بازار می‌شود. بنابراین احتمالا دستگاهی که تیزر تبلیغاتی آن منتشر شده است همان موتو اج ۵۰ Fusion خواهد بود.

سری موتو اج موتورولا از نظر ظاهری تفاوت خاصی با یکدیگر نداشته و مشخصات فنی آنها متفاوت هستند. روز گذشته هم مشخصات موتو اج ۵۰ Fusion توسط یک افشاگر لو رفت که در آن به‌جای اسنپدراگون ۷ به استفاده از اسنپدراگون ۶ اشاره شده بود. بااین حال ممکن است افشاگر اشتباه کرده و گزارش او مطابق واقعیت نباشد. بنابراین باتوجه به اینکه سال گذشته خبری از موتو اج ۴۰ Fusion نبود، این دستگاه می‌تواند به‌عنوان جانشین موتو اج ۳۰ Fusion که ۲۰۲۲ معرفی شد راهی بازار شود.

اخبار مرتبط: