گروه روسی PC Focus با مهندسی معکوس Marvel’s Spider Man 2 اعلام کرد توسعه پورت غیررسمی بازی اسپایدرمن ۲ برای کامپیوتر تمام شده است.

شرکت سونی ۲۸ مهر ماه بازی Marvel’s Spider Man 2 را به‌صورت اختصاصی برای کنسول PS5 عرضه کرد. پس از آن قرار بود که پورت اسپایدرمن ۲ برای پی‌سی ساخته و درفاصله کمتر از یک‌سال از عرضه نسخه اصلی، این نسخه هم منتشر شود. اگرچه پیش از این سونی در ساخت پورت بازی‌های اختصاصی کنسول عملکرد موفقی نداشت، اما شایعات نشان می‌دادند این نسخه قرار است گران‌ترین پورت ساخته شده شرکت Insomniac (زیر مجموعه سونی) باشد.

spider man

پس از آن یک گروه روسی Modder (گروهی که نسخه‌های مود شده بازی‌های مختلف را می سازند) به‌نام PC Focus با مهندسی معکوس سعی در ساخت پورت غیررسمی بازی Marvel’s Spider Man 2 داشتند. ۲ روز قبل یکی از نسخه‌های اولیه این عنوان که نقص‌های زیادی داشت به بیرون درز کرد که توانایی اجرا با نرخ تازه‌سازی تصویر ۶۰ فریم بر ثانیه داشت و بسیار تحسین برانگیز بود. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد توسعه پورت غیررسمی برای کامپیوتر که پیش از این با سرعت بالایی در جریان بود بالاخره تمام شده است.

دقایقی قبل، گروه PC Focus در ایکس اعلام کردند ساخت پورت بازی Marvel’s Spider Man 2 برای PC با موفقیت به اتمام رسیده است. اگرچه هنوز تصاویری از نسخه نهایی منتشر نشده است، تصاویر و ویدیوهای نسخه قبلی که حدودا ۵ ساعت پیش منتشر شده بودند کیفیت بسیار بالایی داشتند و فقط سایه‌ها و بازتاب‌ها در این نسخه اعمال نشده بود. همچنین گیم‌پلی بازی ظاهری خوب و روان دارد و احتمالا نسخه نهایی کیفیت مطلوبی خواهد داشت.

هنوز گروه PC Focus اعلام نکرده که پورت بازی اسپایدرمن ۲ به‌صورت عمومی منتشر می‌شود یا نه. همچنین در‌صورت عرضه عمومی تاریخ و زمانی برای آن مشخص نشده است، بااین حال معمولا این گروه‌ها پس از ساخت پورت آن را برای عرضه عمومی منتشر می‌کنند.

اخبار مرتبط: