گزارش‌ها نشان می‌دهد استودیو Ubisoft (یوبی‌سافت) روی توسعه چندین نسخه جدید از فرانچایز اساسین کرید کار می‌کند که از مهم‌ترین و جذاب‌ترین آن‌ها می‌توان به بازی Assassin's Creed Hexe با روایت ترسناک از جادوگری و خرافه‌های دینی اشاره کرد.

طی سال‌های گذشته، استودیو Ubisoft به‌واسطه انتشار فرانچایز Assassin's Creed توانست میلیاردها دلار درآمد داشته باشد که از مهم‌ترین عوامل کسب شهرت جهانی برای این توسعه‌دهنده بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود. اکنون شایعات نشان می‌دهد یو‌بی‌سافت روی توسعه چندین نسخه مختلف کار می‌کند تا بتواند یک‌بار دیگر درآمد میلیارد دلاری را تکرار کند، اما تفاوت‌های زیادی را در گرافیک بازی‌ها و داستان اعمال خواهد کرد؛ در ادامه به‌جزئیات بیشتری می‌پردازیم.

Assassin's Creed Hexe

همان‌طورکه می‌دانید، اولین نسخه اساسین کرید در سال 2007 منتشر شد که آمار فروش فوق‌العاده بالایی را به‌ثبت رساند. پس‌ازآن، نسخه‌های دیگری از فرانچایز Assassin's Creed منتشر شد که به‌ پرفروش‌ترین بازی‌های ویدئویی استودیو Ubisoft تبدیل شدند. درحال‌حاضر، بیشتر از 40 درصد روند پروژه پیش‌رفته و به‌نظر می‌رسد در سال‌های آینده شاهد عرضه نسخه‌های مورد انتظاری مانند Codename Red و Codename Hexe خواهیم بود که گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آن‌ها می‌شود

باتوجه‌به افشاگری‌ها و تصاویر منتشر شده، به‌نظر می‌رسد نسخه Assassin's Creed Codename Hexe شاید جذاب‌ترین نسخه در مرحله ساخت باشد که داستانی قرون وسطایی را با خرافه‌های دینی و جادوگری روایت می‌کند. تریلرها نشان می‌دهد، برخلاف نسخه‌های گذشته سبکی RPG داشتند، نسخه Hexe روایت و سبکی کاملا متفاوت را معرفی خواهد کرد؛ همچنین Marc-Alexis Cote اظهار کرد در تلاش هستند تغییراتی اساسی برای فرانچایز محبوب ایجاد کنند تا گیمرهای حرفه‌ای بار دیگر به‌آن جذب شوند.

درحال‌حاضر، تصورات و گمانه‌‌زنی‌های زیادی از بازی ویدئویی Assassin's Creed Hexe می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به شخصیت قهرمان زن اشاره کرد که برای مبارزه با خرافات دینی و سوزاندن زنان به‌گناه جادوگری به‌پا می‌خیزد. همچنین، روند کلی بازی و نحوه رویایی با دشمنان عوض خواهد شد؛ بنابراین نمی‌توانید به‌صورت مستقیم با ده‌ها دشمن جنگ کرده و آن‌ها را به‌راحتی از پای دربیاورید. درحقیقت، باید گفت عناصر واقع‌گرایانه به‌بازی اضافه می‌شود تا حس بهتری درمقایسه‌با نسل گذشته به گیمرها القا شود.

باوجود تنها یک تریلر 30 ثانیه که در سال 2022 منتشر شد، گیمرها به اطلاعات بیشتری درخصوص بازی Assassin's Creed Hexe ندارند، اما باتوجه‌به علامت‌ها و المان‌هایی که درهمین تریلر کوتاه نمایش داده می‌شود، می‌توان تصور کرد با جادوگری در قرون وسطا ارتباط دارد. همچنین، موسیقی و جلوه‌های بصری نشان می‌دهد عوامل بسیار ترسناکی وجود خواهد داشت که خلاف نسخه‌های گذشته است. عنصر وحشت هیچ‌گاه در فرانچایز اساسین کرید وجود نداشته و احتمالا گیمرهای زیادی را جذب می‌کند.

اخبار مرتبط: