یک ویدئو جدید از Assassin's Creed Codename Red نشان می‌دهد این بازی یک ویژگی قدیمی و محبوب به‌نام Stealth یا همان مخفی کاری را به فرانچایز اساسین کرید بازمی‌گرداند.

براساس آخرین اخبار، استودیو یوبی‌سافت به توسعه چندین نسخه از سری بازی‌های اساسینز کرید می‌پردازد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها احتمالا تحت‌عنوان Assassin's Creed Codename Red منتشر می‌شود. در آخرین گزارش ذکر کردیم این نسخه در دوره فئودال اساطیری ژاپن جریان دارد و برخلاف سایر نسخه‌های Assassin's Creed قابلیت‌ها و ویژگی‌های جذابی مانند مخفی‌ کاری (Stealth) را برای گیمرها ارائه خواهد کرد؛ همچنین این بازی شامل دو قهرمان داستان می‌شود که ادامه بیشتر به شخصیت‌ آن‌ها می‌پردازیم.

تازه‌ترین شایعات تایید می‌کنند نسخه Red شامل دو شخصیت قهرمان می‌شود که یکی از آن‌ها سامورایی مرد و شخصیت دیگر یک شینوبی زن خواهد بود. همچنین، افشاگری‌ها در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد نسخه‌های جدید Assassin's Creed به‌غیر Mirage شامل گیم‌پلی مخفی‌کاری است و گیمرها کمتر شاهد حالت نقش‌آفرینی و درگیرانه هستند. باوجوداین، باید برای درک بهتر از جزئیات بازی مدت‌زمان بیشتری صبر کنیم.

همان‌طورکه می‌دانید سری بازی اساسین کرید به گیم‌پلی مخفیانه شهرت دارد و گیمرها در سال‌های اخیر به چنین قابلیتی عادت کردند و اساسا به‌دلیل تفاوت‌های فاحش آن‌ با سایر بازی‌ها تبدیل به طرفدار سرسخت آن شدند. درحال‌حاضر، اطلاعاتی درباره چیدمان و سطح هوش مصنوعی دشمنان وجود ندارد، اما موارد زیادی ازجمله مخفی کردن اجساد، پنهان شدن در بوته‌ها و خاموش کردن آتش برای پنهان ماندن از دید دشمن دردسترس است که به‌خوبی نشان می‌دهد سبک نوستالژیک AC بازمی‌گردد.

علاوه‌براین، خوشبختانه، نسخه Assassin's Creed Mirage گیمرها را به‌دوره‌های قدیم بازمی‌گرداند، دقیقا در نقطه‌ای که سری اساسین کرید با الطیر و اتزیو شروع شد و احساس بسیار نوستالژیک و فوق‌العاده جذابی را به‌کاربران القا کرد. بنابراین پلیرها از بازی‌هایی که گیم‌پلی مخفی‌کارانه در دنیای قدیم داشته باشند به‌شدت استقبال خواهند کرد؛ ازسوی‌دیگر، تقریبا نزدیک به ۱۰ سال می‌شود که نسخه جدید از بازی ویدئویی Splinter Cell با ویژگی مخفی کاری یا Stealth جذابش دریافت نکردیم و می‌توان به‌جرات گفت طیف وسیعی از جامعه بزرگ گیمرها مشتاقانه منتظر نسخه‌ای جدید با تم مخفی‌کارانه هستند و Assassin's Creed Codename Red می‌تواند آن را برآورده کرد.

درنهایت باید اشاره کنیم، هیچ‌گونه اطلاعاتی موثقی درباره زمان انتشار AC Red وجود ندارد؛ همچنین منابع خبری نشان می‌دهند پلیرها سال‌هاست درخواست نسخه‌ای را دارند که در ژاپن اتفاق می‌افتد و قهرمانان داستان از سامورایی‌ها و شینوبی‌های عصر اساطیری هستند. به‌نظر می‌رسد ایده پنهان‌کاری و مخفی‌کاری توسط افراد سامورایی و شینوبی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود، چراکه سالیان درازی با فیلم‌های قدیمی و اکشن ژاپنی آشنا شدیم و خاطرات بسیار خوبی با آن‌ها داریم؛ برهمین‌اساس، تجربه گیمینگ عصر سامورایی می‌تواند فوق‌العاده جذاب باشد.

اخبار مرتبط: