سامسونگ در به‌روزرسانی برنامه Try Galaxy، امکان شبیه‌سازی نمایشگر بزرگ گلکسی زد فولد ۵ را با دو گوشی آیفون فراهم کرده است.

در نتیجه رقابت سامسونگ با اپل، سامسونگ با آپدیت جدید برنامه Try Galaxy سعی دارد کاربران آیفون را برای خرید گوشی گلکسی زد فولد ۵ ترغیب کند. این برنامه تنها برای کاربران آیفون طراحی شده است تا تجربه استفاده از یک گوشی تاشو را داشته باشند.

گلکسی زد فولد ۵ آخرین گوشی تاشوی سامسونگ است که بخش بیرونی این دستگاه از یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی برخوردار است و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی دارد. صفحه نمایش داخلی زد فولد ۷.۶ اینچی است و از تکنولوژی داینامیک X2 استفاده می‌کند.

کاربران آیفون می‌توانند از طریق برنامه Try Galaxy، رابط کاربری سامسونگ را به‌صورت مجازی روی گوشی خود امتحان کنند. سامسونگ در آخرین به‌روزرسانی برنامه Try Galaxy تصویری از دو گوشی آیفون در کنار هم به نمایش گذاشته است تا مزایای گوشی‌های تاشو سامسونگ را به کاربران آیفون نشان دهد.

برنامه Try Galaxy

در به‌روزرسانی جدید این برنامه، کاربران آیفون می‌توانند با کنار هم قرار دادن دو گوشی آیفون تجربه‌ای از گوشی‌های تاشوی این شرکت را داشته باشند.

برای انجام این کار، کافی است دو گوشی آیفون را کنار هم قرار بدهند و به وب‌سایت Try Galaxy مراجعه کرده و بعد از دریافت کد QR، کد را در دو گوشی آیفون اسکن کنند و دو گوشی را به هم بچسبانند.

در حالی که اوایل تابستان امسال، سامسونگ نسل پنجم دستگاه‌های تاشو خود را راه‌اندازی کرد. شایعات حاکی از آن است که اپل در حال آزمایش فناوری گوشی‌های هوشمند تاشو است، اما هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه آیا این شرکت قادر به عرضه گوشی آیفون تاشو خواهد بود یا خیر وجود ندارد.

با وجود تمام تلاش‌های سامسونگ برای ترغیب کاربران اپل به استفاده از گوشی‌های این شرکت و نمایش مزایای محصولات خود به آن‌ها، باید دید اپل چه اقدامی انجام خواهد داد؟

گلکسی زد فولد ۵ با فناوری لولای جدید معرفی شد