مدیرعامل اپل در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد عینک واقعیت ترکیبی ویژن پرو به‌عنوان اولین کامپیوتر سه‌بعدی جهان می‌تواند شروعی مانند گوشی‌های پرچمدار آیفون یا لپ‌تاپ‌های مک داشته باشد.

روز گذشته، کمپانی اپل به‌صورت رسمی عینک واقعیت ترکیبی ویژن پرو را در بازار داخلی ایالات متحده آمریکا عرضه کرد که با استقبال بی‌نظیر کاربران توانسته بیشتر از 200,000 نسخه ازآن را بفروشد. باتوجه‌به این‌موضوع، تیم کوک اعلام کرد گجت پوشیدنی 3499‌ دلاری اپل می‌تواند لحظات بی‌نظیری مانند آيفون، آیپد و اپل‌واچ را تجربه کند، چراکه عینک هوشمند موردبحث از بهترین تکنولوژی روز دنیا بهره می‌برد که بدون‌شک تعریف ما از دنیای تکنولوژی را دگرگون می‌کند؛ در ادامه به‌جزئیات بیشتری ازاین خبر می‌پردازیم.

گزارش‌ها نشان می‌دهد تیم کوک از نمایندگی رسمی اپل‌استور در ایالت نیویورک بازدید کرد و از دیدن خریدارانی که شوق‌وذوق زیادی برای تست عینک واقعیت ترکیبی ویژن پرو داشتند بسیار خوشحال‌ شده‌بود. همچنین، ویژن پرو اولین محصولی محسوب می‌شود که حول‌محور دنیای واقعیت ترکیبی می‌چرخد و عصر سه‌بعدی را آغاز می‌کند. کارشناسان و مختصصات براین‌باورند عینک هوشمند ویژن پرو قابلیت‌هایی ماورای تخیلات ما دارد که جذابیت‌های بسیاری دراختیار کاربران می‌گذارد؛ همچنین، دومین این گجت پوشیدنی دومین محصول بزرگی به‌شمار می‌رود که به‌رهبری تیم کوک تولید شده‌است.

علاوه‌براین، تیم کوک در مصاحبه مطبوعاتی با نشریه Good Morning America حاضر شد و اعلام کرد عینک واقعیت ترکیبی ویژن پرو می‌تواند دنیای تکنولوژی را تحت‌تاثیر قرار دهد. به‌عبارتی‌دقیق‌تر، کوک می‌گوید گوشی‌های پرچمدار آیفون کاربران با قدرت واقعی اپل در صعنت آشنا کرد؛ سپس با تبلت‌های آیپد خلاقیت‌های کوپرتینویی‌ها به‌اوج رسید، اما کامیپوتر سه‌بعدی ویژن پرو می‌تواند گامی بلند برای رسیدن به دنیایی جدید باشد. درحقیقت، مدیرعامل اپل باور دارد عینک ویژن پرو شروع درخشانی را مانند آیفون یا آیپد تجربه می‌کند و طی سال‌های آینده به‌دستگاهی فراگیر در خانه کاربران تبدیل می‌شود.

عینک واقعیت ترکیبی ویژن پرو با قیمت پایه 3499 دلاری به‌فروش می‌رسد که برای طیف وسیعی از کاربران گران‌قیمت و دست‌نیافتی محسوب می‌شود، اما کوک دراین‌‌خصوص اظهار کرد این گجت پوشیدنی تکنولوژی فرای انتظارات است که متعلق به‌دنیای امروز نیست؛ برهمین‌اساس، قیمت آن درمقایسه‌با سایر دستگاه‌های هوشمند بیشتر خواهد بود. در پایاین یادآور می‌شویم این عینک هوشمند تنها در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه می‌شود، اما در مراسم WWDC 2024 برای ورود به بازار جهانی آماده می‌شود.

اخبار مرتبط: