ممکن است Xiaomi 12 Lite 5G NE،Xiaomi 13 Lite و Xiaomi Civi 2 یکی باشند! گوشی شیائومی 13 Lite نسل آینده امروز با شماره مدل 2210129SG در پایگاه داده IMEI مشاهده شد. این واقعیت که یک گوشی به نام 13 Lite در دست‌ساخت است اصلاً تعجب‌آور نیست، چون ما همیشه می‌دانستیم که بالاخره یک گوشی جانشین 12 Lite خواهد شد. حال این سؤال مطرح‌شده است که آیا 3 گوشی کاملا مشابه شیائومی با هم مختلف است یا همان 1 گوشی با 3 نام منتشر می‌شود؟!

بااین‌حال، نکته جالب‌توجه در اینجا شماره مدل 13 Lite است. نکته جالبش هم این است که هفته گذشته، دقیقاً همین شماره مدل در پایگاه داده دیگری دیده‌شده است. پایگاهی که ادعا می‌کند نام دستگاه ثبت‌شده با این شماره در زمان عرضه، Xiaomi 12 Lite 5G NE خواهد بود! این موضوع باعث شد فکر کنیم فقط چند احتمال وجود دارد که توضیح می‌دهد واقعاً چه خبر است.

اول اینکه شاید شیائومی ابتدا یکی از این دو نام را انتخاب کرده و سپس نظر خود را تغییر داده و متعاقباً نام دیگری را برای دستگاه دیگر انتخاب نموده است. و دوم اینکه شاید هم اطلاعات درج شده در یک یا هر دوی این فهرست‌ها به نوعی جعلی باشند (شما هرگز نمی‌توانید به صحت اطلاعات این پایگاه‌ها اطمینان داشته باشید). یا اینکه (این قطعاً یکی از مواردی است که می‌تواند برای کاربران گیج‌کننده‌ترین باشد)، شاید هر دو درست باشند!

گواهی شیائومی ۱۳ لایت

یعنی اینکه شرکت شیائومی قصد دارد به سادگی یک دستگاه را با دو نام مختلف، در بازارهای مختلف به فروش برساند. البته این اتفاقی نیست که برای شیائومی تازگی داشته باشد، چراکه این شرکت قبلا هم اینکار را انجام داده است. اما صبر کنید، چیزهای بیشتری هم وجود دارد! چون شایعه شده است که هر دو گوشی‌های 12 Lite 5G NE و 13 Lite در واقع نسخه‌های تغییریافته گوشی دیگری با نام تجاری شیائومی Civi 2 هستند که در شهریور گذشته در چین عرضه شد!

بنابراین ممکن است در حقیقت یک گوشی شیائومی با ۳ نام مختلف داشته باشیم که همه چیز آنها به جز نامشان و بازار عرضه‌شان باهم یکسان است. بله، این دنیایی است که ما در آن زندگی می‌کنیم.

خبر مرتبط: