به‌تازگی تصاویر گلکسی A06 منتشر شده که طراحی جدید و جذاب این گوشی را نشان می‌دهد. این گوشی با بدنه‌ای خوش‌دست و نمایشگری بزرگ، تجربه‌ بصری لذت‌بخشی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

سامسونگ در زمینه گوشی‌های ارزان قیمت عملکرد خوبی دارد و سالانه تعداد زیادی از این گوشی‌ها را در سراسر دنیا می‌فروشد. این شرکت مدل‌های اقتصادی خود را مرتب به‌روزرسانی می‌کند. مدتی است که می‌دانیم سامسونگ روی گوشی ارزان‌قیمت جدیدی به نام گلکسی A06 کار می‌کند. حالا تصاویر جدیدی از این گوشی در اینترنت منتشر شده است.

تصاویر جدیدی از گوشی گلکسی A06 سامسونگ حاکی از آن است که این گوشی از تراشه مدیاتک Helio G85 و سیستم عامل اندروید 14 با رابط کاربری One UI 6.1 استفاده خواهد کرد. یکی از مدل‌های این گوشی 4 گیگابایت رم دارد و مدل اصلی آن 6 گیگابایت رم خواهد داشت. این گوشی دو سیم‌کارت بوده و از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند، اما از شبکه 5G پشتیبانی نخواهد کرد. طراحی این گوشی قبلا هم دیده شده بود که نشان می‌داد سامسونگ از همان طراحی دوربین که در گوشی‌های گلکسی A35 و A55 استفاده کرده، در این گوشی هم استفاده کرده است. همچنین گفته می‌شود که گلکسی A06 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی LCD با کیفیت HD+ و بریدگی قطره‌ای شکل برای دوربین سلفی خواهد بود.

این دستگاه یکی از معدود گوشی‌های سامسونگ خواهد بود که دارای جک هدفون 3.5 میلی‌متری است، چون این پورت در اکثر گوشی‌های میان‌رده و پرچمدار امروزی وجود ندارد. گفته می‌شود گلکسی A06 به دوربین دوگانه با فلش LED مجهز خواهد بود. باتری 5000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 15 وات، انرژی مورد نیاز گوشی را تامین می‌کند. این تصاویر جدید اطلاعات قبلی درباره این گوشی را تایید می‌کنند و همچنین نشان می‌دهند که زمان عرضه آن نزدیک است و احتمالا در چند هفته آینده معرفی خواهد شد.