کمپانی Nothing در بیانیه‌ای رسمی، استفاده از تراشه قدرتمند مدیاتک دایمنسیتی 7300 در گوشی هوشمند میان‌رده CMF Phone 1 را تأیید کرد.

کمپانی بریتانیایی Nothing که در حوزه‌ لوازم الکترونیکی مصرفی فعالیت می‌کند، در تاریخ 8 تیرماه 1403، از استفاده‌ تراشه‌ی قدرتمند MediaTek Dimensity 7300 در گوشی هوشمند میان‌رده‌ CMF Phone 1 خبر داد. این تراشه که با معماری 4 نانومتری شرکت TSMC ساخته شده است، دارای 8 هسته و از شبکه‌ 5G پشتیبانی می‌کند. گوشی CMF Phone 1 با تراشه دایمنسیتی 7300 قرار است به‌عنوان محصولی پایه برای ورود به دنیای محصولات Nothing در تاریخ 18 تیرماه 1403 رونمایی شود. دراین‌رویداد، شاهد معرفی ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2 و همچنین هدفون بی‌سیم CMF Buds Pro 2 نیز خواهیم بود. پیش از رونمایی رسمی، کمپانی Nothing برخی از مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند و دیگر محصولات جدیدش را به اشتراک گذاشته است.

طبق‌اعلام کمپانی Nothing، گوشی CMF Phone 1 به نمایشگر 6.67 اینچی Super AMOLED با نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتز مجهز خواهدشد. همچنین، این نمایشگر از فناوری +HDR10 پشتیبانی می‌کند و قادر است به حداکثر روشنایی 2000نیت دست پیدا کند. علاوه‌برنمایشگر، کمپانی Nothing تایید کرده است که این گوشی هوشمند از حداکثر 16 گیگابایت حافظه‌ی رم بهره خواهد برد.

ناتینگ گوشی CMF Phone 1

کمپانی Nothing علاوه‌بر گوشی CMF Phone 1 با تراشه دایمنسیتی 7300 جزئیاتی را در مورد نسل دوم هدفون بی‌سیم CMF Buds Pro و ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2 به‌اشتراک‌گذاشته است. در رابطه با هدفون CMF Buds Pro 2، این شرکت تأیید کرده است که نسل دوم این محصول بر بهبود کیفیت صدای خروجی تمرکز کرده و از درایورهای صوتی دوگانه بهره خواهدبرد. این محصول همچنین با یک ویژگی جدید و قابل‌توجه به نام «Smart Dial» همراه خواهد بود که بر روی قاب شارژر تعبیه شده است. کمپانی Nothing ادعا می‌کند که این دکمه‌ چرخشی برای «کنترل صوتی هوشمند» قابل‌تنظیم است. بااین‌حال، جزئیات بیشتر در مورد قابلیت‌های Smart Dial و نحوه‌ عملکرد آن هنوز منتشر نشده است.

در تکمیل اطلاعات مربوط به ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2، کمپانی Nothing ضمن تأیید استفاده از بدنه‌ آلیاژ آلومینیوم برای این محصول، به صفحه‌ نمایشگر گرد آن اشاره کرده است. تصویری که این شرکت به اشتراک گذاشته است، حاکی از احتمال تعبیه‌ یک دکمه‌ چرخان جانبی برای افزایش قابلیت‌های کنترلی در Watch Pro 2 است. با وجوداین، جزئیات تکمیلی در خصوص کارکرد و امکانات این دکمه‌ چرخان، همچنان منتشر نشده است.