کارل پی، بنیان‌گذار و مدیرعامل ناتینگ اعلام کرد این کمپانی سه سال پس از تاسیس توانسته به آمار فروش ۳ میلیون محصول دست یابد.

شرکت ناتینگ ۳ سال قبل به عنوان استارت‌آپ برای تولید گوشی و محصولات الکترونیکی توسط کارل پی، مدیرعامل سابق وان پلاس تاسیس شد. زمستان ۱۴۰۲ سومین گوشی هوشمند این برند به‌نام ناتینگ فون 2a معرفی و راهی بازار شد. همچنین سال گذشته این شرکت از اولین زیربرند جدید خود به‌نام CMF رونمایی کرد. علاوه‌بر ۳ گوشی ناتینگ، تاکنون چند هدفون هم درکنار لوازم جانبی مانند سیم و آداپتور شارژ معرفی کرده است. محصولات ناتینگ اغلب با طراحی خاص و جذاب شناخته می‌شوند و ناتینگ توانسته مشتریان زیادی را به‌لطف آن جذب کند. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد ناتینگ تاکنون ۳ میلیون محصول به‌فروش رسانده و توانسته جای خود را در بازار محکم کند.

کارل پی، مدیرعامل و بنیان‌گذار ناتینگ امروز پستی در پلتفرم ایکس (توییتر) منتشر کرد و در آن اعلام کرد این شرکت تاکنون ۳ میلیون دستگاه در سراسر جهان به‌فروش رسانده است. در این پست آمده است: «۳ میلیون محصول فروختیم. از همه کسانی که در طول این سه سال با کیف پول خود به ناتینگ رای دادند تشکر می‌کنم! از این به بعد زمان آن رسیده تا به‌جای آمار تجمعی، آمار سالانه را حساب کنیم.»

noting

کارل با انتشار این پیام معتقد است آمار فروش ناتینگ به‌جایی رسیده که دیگر برای سنجیدن آن باید آمار هر سال را به‌‌صورت جداگانه حساب کرد و دیگر ناتینگ را یک استارت‌آپ نو‌پا نمی‌داند. همچنین در این پست هیچ خبری از آمار محصولات به‌صورت جداگانه وجود ندارد، بااین وجود می‌توان انتظار داشت آمار ارائه شده تمامی محصولات ناتینگ را از‌جمله ناتیگ فون ۱، ۲ و 2a و ۲ هندزفری بی‌سیم ناتینگ ایر و ایر ۲ را دربر می‌گیرد.

اگرچه سه سال از تاسیس ناتینگ می‌گذرد، ناتینگ فون یک به‌عنوان اولین محصول این شرکت در سال ۲۰۲۲ راهی بازار شد. بنابراین آمار فروش به حداکثر ۲ سال باز می‌گردد و در سال اول، ناتین فقط درحال توسعه نسخه جدید بود. پس از ناتینگ فون یک، ناتینگ فون ۲ با قیمت بالاتر و سخت‌افزار قدرتمندتر سال ۲۰۲۳ معرفی شد. این دستگاه در بازارهای بیشتری عرضه شده و توانست فروش بسیار بیشتری را نسبت‌به نسل قبل تجربه کند. همچنین این دستگاه به تراشه پرچمدار سال گذشته یعنی اسنپدراگون +۸ نسل یک مجهز شد و با گوشی‌های پرچمدار اقتصادی رقابت کرد.

ناتینگ ۱۰ روز دیگر از هدفون‌های جدید خود رونمایی خواهد کرد. همچنین امسال هم مانند سال گذشته ۲ گوشی ناتینگ معرفی می‌شود که احتمالا با نام ناتینگ فون ۳ و 3a راهی بازار خواهد شد.

اخبار مرتبط: