جزئیاتی راجع به قیمت احتمالی و مشخصات سخت افزاری سری جدید گوشی‌های اوپو با نام رنو 12 لو رفت و انتظار می‌رود این گوشی‌ها در تابستان به بازار بیایند.

شرکت چینی اوپو در حال آماده‌سازی برای عرضه گوشی‌های هوشمند مورد انتظار رنو 12 و رنو 12 پرو است و به لطف لو رفتن اسناد داخلی این شرکت‌ می‌توانیم نگاهی انحصاری به مشخصات پنهان این سری گوشی‌ها داشته باشیم.

سند لو رفته جزئیاتی را از گوشی‌ هوشمند رنو 12 فاش می‌کند که نشان می‌دهد این گوشی به یک پردازنده ممتاز ساخت مدیاتک (MTK 24M) و 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز خواهد بود.

از طرف دیگر، رنو12 پرو دارای پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 9200 (MTK DX-2) و 12 گیگابایت رم و گزینه فضای ذخیره‌سازی دوگانه بین 256 تا 512 گیگابایت خواهد بود.

Oppo Reno 12 Pro

با یک نگاه کلی از اطلاعات این سند متوجه می‌شویم که گوشی‌های رنو 12 و رنو 12 پرو از کیفیت تصویربرداری K‌4 پشتیبانی می‌‌کنند و هر دو گوشی دارای وضوح تصویر 6.7 اینچی HFD OLED با نرخ به‌روزرسانی 12 هرتزی و منحنی‌هایی در هر چهار طرف هستند. از این منظر باید گفت که این گوشی‌ها بسیار شبیه سری رنو 11 و رنو‌ 11 پرو هستند که شرکت اوپو چندی پیش به بازار عرضه کرده بود.

بر طبق محتوای موجود در این سند، این گوشی‌های هوشمند جدید قرار است اوایل تابستان سال آینده به بازار عرضه شوند. هنوز در مورد جزئیات قیمت‌گذاری این گوشی‌ها نمی‌توان مطمئن بود زیرا به‌طور دقیق اشاره‌ای به آن نشده است. با این حال، پیش‌بینی می‌شود رنو 12 با قیمتی حدود 499 دلار و رنو 12 پرو با قیمت 799 دلار راهی بازار شوند.

فعلا به‌نظر نمی‌رسد تفاوت زیادی بین این دو گوشی وجود داشته باشد، بر اساس اطلاعات منتشر شده، عمدتاً تفاوت این دو در بخش دوربین جلو است، اما از لحاظ پردازنده تفاوت دارند و رنو‌ 12 پرو دارای فوکوس خودکار است در حالی که رنو 12 این قابلیت را ندارد.

اخبار مرتبط: