برخی از مشخصات گوشی هوشمند مورد انتظار گوشی اوپو RENO 9 PRO+ 5G حتی قبل از عرضه رسمی آن فاش شده است. شرکت Oppo در حال آماده شدن برای عرضه سری رنو 9 در بازار چین است. یک منبع خبری موثق به نام DCS اخیراً جزئیاتی در مورد گوشی‌های سری Reno 9 اوپو منتشر کرده است. شایان ذکر است که این سری شامل گوشی‌های Reno 9، Reno 9 Pro و Reno 9 Pro+ 5G است.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت Oppo قصد دارد گوشی‌های هوشمند سری رنو 9 را در دی ماه در بازار هند نیز عرضه کند. هرچند این شرکت همچنان هیچ خبری را به صورت رسمی در مورد تاریخ دقیق عرضه این گوشی‌های در هند منتشر نکرده است. در این بین، مشخصات فنی سری اوپو رنو 9 در اینترنت منتشر شده است. اطلاعات جدیدی که مشخصات کلیدی گوشی هوشمند اوپو رنو 9 پرو پلاس 5G را مشخص می‌کند.

گوشی رده‌بالای Reno 9 Pro+ 5G جانشین مدل قبلی Reno 8 Pro+ 5G در چین خواهد شد. همچنین، اوپو می‌تواند این گوشی را با نام Reno 9 Pro 5G در هند عرضه کند. گوشی هوشمند Oppo Reno 9 Pro+ 5G ممکن است در اواخر آبان ماه عرضه شود. با وجود اینکه خود شرکت خبر رسمی در مورد مشخصات فنی این گوشی ارائه نکرده است، اما منابع خبری آگاه از همین حالا شایعاتی را پیرامون مشخصات احتمالی این گوشی منتشر کرده‌اند.

تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ در اوپو رنو ۹ پرو پلاس

طبق شایعات، این گوشی 5G از تراشه اسنپدراگون +8 نسل اول برخوردار خواهد بود. جالب اینجاست که DCS اخیراً اعلام اشاره کرده بود که مدل Reno 9 Pro+ با تراشه اسنپدراگون 778G عرضه خواهد شد که خب این خبر تغییر کرده است. علاوه بر این، Reno 9 Pro+ از یک صفحه‌نمایش 6.7 اینجی OLED با رزولوشن Full HD+ و نرخ رفرش 120 هرتز بهره می‌برد.

طبق گزارش‌های رسیده، این گوشی همچنین دارای یک صفحه نمایش خمیده خواهد بود. علاوه بر آن از یک اسکنر اثرانگشت روی صفحه نمایش استفاده می‌کند. Reno 9 Pro+ 5G از یک باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی برای تأمین انرژی خود استفاده می‌کند. این باتری احتمالاً از قابلیت شارژ سریع 80 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

شایان ذکر است، که Reno 9 Pro+ از یک دوربین جدید 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX890 سونی بهره خواهد برد. همچنین احتمالاً دارای قابلیت Mari Silicon NPU اوپو نیز هست. البته هنوز اطلاعات زیادی در مورد جزئیات دو سنسور دوربین دیگر آن در دست نیست. در قسمت جلو نیز، ظاهراً این دستگاه از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. با این اوصاف Reno 9 Pro+ 5G می‌تواند با گوشی‌های پرچم‌دار اقتصادی فعلی و البته پرچم‌داران اقتصادی آینده به خوبی رقابت کند.

خبر مرتبط:‌ OPPO Find N2 Flip رقیب جدید گوشی تاشو Z Flip 4