شایعه شده که سونی در حال ساخت گوشی تاشو با نام اکسپریا فلیپ است، حالا اطلاعاتی در مورد صفحه نمایش این دستگاه منتشر شده است.

به گزارش یکی از افشاگران توییتر به نام RGcloudS@، گوشی تاشو سونی احتمالا مدل فلیپ مشابه گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ خواهد بود. در این گزارش آمده این گوشی از صفحه نمایش داخلی تاشو ۷ اینچی با کیفیت 4K و نسبت تصویر 21:9 بهره می‌برد که کمی از رقیب کره‌ای یعنی زد فلیپ ۴ با نسبت 22:9 عریض‌تر خواهد بود.

ورود سونی به بازار گوشی‌های تاشو باعث شده حدس و گمان‌های زیادی در این مورد به وجود بیاید و می‌تواند به معنی بازگشت سری کامپکت سونی باشد که آخرین گوشی این سری در سال ۲۰۱۸ عرضه شد. همچنین طراحی کوچک سری کامپکت همخوانی با مدل گوشی‌های تاشو فلیپ دارد و می‌تواند مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

با توجه به مشخصات چشمگیر در دیگر گوشی‌های فلیپ، اکسپریا فلیپ سونی برای جذب مشتری باید قابلیت‌های دیگری ارائه دهد تا نسبت به رقبا برتری داشته باشد و مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند مثل صفحه نمایش و دوربین کافی نیست. در همین راستا، گزارش‌ها حاکی است که سونی احتمالا از قابلیت‌های اختصاصی خود در صنعت گیم استفاده کند تا به این امر دست یابد.

لب تاب سونی اکسپریا

اگرچه تاریخ عرضه گوشی تاشو سونی مشخص نیست، علاقمندان منتظر اطلاعات بیشتر از این گوشی هستند. سونی در کنار اپل، از معدود شرکت‌های بزرگ تکنولوژی بوده که هنوز گوشی هوشمند تاشو تولید و عرضه نکرده‌ است. البته بر اساس گزارش‌ها اپل برای عرضه مک بوک پرو با صفحه نمایش تاشو سال ۲۰۲۵ در تلاش است و برای تولید آیفون فولد هم برنامه دارد.

سونی در گذشته به‌عنوان یکی از نوآوران تکنولوژی شناخته می‌شد و به همین دلیل انتظار می‌رود اکسپریا فلیپ هم بتواند در بازار گوشی‌های تاشو موفق ظاهر شود.

اخبار مرتبط: