اندازه پلی‌ استیشن ۵ اسلیم مهم‌ترین بخش آن در مقایسه با مدل عادی است و امروز، تصاویری برای کمک به مقایسه این دو دستگاه منتشر شده است.

تصاویر موجود توسط اکانت ساب‌ردیت پلی‌استیشن منتشر شده‌اند که به ما در مقایسه اندازه دستگاه جدید با نسخه عادی کمک می‌کنند. البته تصاویر منتشر شده رسمی نیست و طراحی آن‌ها به وسیله اندازه‌های منتشر شده از کنسول انجام شده است. رندر‌های جدید نشان می‌دهند که مدل اسلیم به اندازه قابل توجهی از مدل عادی کوچک‌تر است و طراحی آن کمی تغییر کرده است.

البته تفاوت‌های مدل اسلیم و مدل پایه از گذشته بیشتر است که می‌تواند آن را بیش از پیش برای کاربران جذاب کند. پلی استیشن ۵ اسلیم در دو مدل دیجیتال و به همراه دیسک درایو عرضه می‌شود اما حتی نسخه دیجیتال آن هم یک دیسک درایو جداگانه در جعبه خود دارد که می‌توانید در صورت نیاز آن را به دستگاه متصل کنید.

مقایسه پلی استیشن ۵ اسلیم با نسخه قدیمی

در هر دو مدل از یک هارد اس‌اس‌دی ۱ ترابایتی استفاده که ظرفیت آن از مدل‌های فعلی بیشتر است. افزایش حافظه برای بسیاری از گیمر‌ها خبر بسیار خوبی است زیرا کنسول پلی استیشن ۵ فقط حدود ۷۵۰ گیگابایت حافظه داخلی دارد که می‌تواند پس از نصب چند بازی کمی آزار دهنده باشد. در نسل جدید دو پورت یو‌اس‌بی C روی بخش جلوی بدنه قرار گرفته‌اند.

باید بدانید که بخش عمده‌ای از این اطلاعات جدید محسوب نمی‌شوند زیرا بخش عمده‌ای از آن‌ها در گذشته توسط افشاگران مشخص شده بود. اطلاعات فاش شده بسیار زیادی هستند که در میان آن‌ها می‌توان به عرضه درایو دیسک به همراه مدل دیجیتال اشاره کرد. با این وجود، هنوز اطلاعات زیادی در مورد عرضه پلی استیشن ۵ پرو منتشر نشده است.

شایعه شده بود که این دستگاه قرار است با توان پردازشی بالا و قابلیت اجرای بازی‌ها با رزولوشن 8K عرضه شود. ویژگی‌های زیادی در مورد این دستگاه اعلام شده اما همچنان اطلاعاتی در مورد شروع تولید یا زمان معرفی آن در دسترس نیست.

نظر شما در مورد اندازه پلی‌ استیشن ۵ اسلیم چیست؟ آیا این دستگاه مشکلات مدل‌های اسلیم را از بین خواهد برد؟‌

اخبار مرتبط:‌ برچسب رده سنی بازی GTA 6 مشخص شد؛ مشابه نسخه‌های گذشته