آخرین اخبار نشان می‌دهد بازی ویدئویی GTA 6 از برچسب رده سنی MA15+ برخوردار می‌شود که مشابه نسخه‌های قدیمی‌تر یعنی San Andreas و Vice City است.

همان‌طورکه می‌دانید جدیدترین نسخه GTA از استودیو راک‌استار گیمز منتشر نشده، اما افشاگری‌های اخیر نشان می‌دهد این بازی ویدئویی تا اواخر ماه‌جاری میلادی برای گیمرها و علاقه‌مندان به این سبک عرضه خواهد شد. باوجوداین، قبل از عرضه رسمی، هیئت تصنیف استرالیا برچسب رده‌ سنی GTA 6 را دردسترس قرار داد، اما به‌سرعت از صفحات وب‌سایت این سازمان حذف شد. تلاش‌های ما با استفاده از ماشین برگشت (Wayback Machine) توانستیم اطلاعات رده‌بندی سنی را از صفحات قدیمی پیدا کنیم که مربوط دوم آپریل سال‌جاری میلادی است.

رده سنی GTA 6 در هیئت تصنیف استرالیا

اگر به اطلاعات دقت بیشتری داشته باشیم متوجه می‌شویم بازی GTA 6 از رده سنی MA15+ برخوردار می‌شود که مشابه نسخه‌های قدیمی‌تر مانند Vice City و San Andreas یا GTA IV است که در هیئت تصنیف استرالیا برچسب‌های رده سنی را در سال‌های بسیار دور دریافت کردند. همچنین، آخرین نسخه GTA یعنی Grand Theft Auto V، در سال 2013 برچسب رده سنی +۱۸ را دریافت کرد که بالاترین رتبه‌بندی سنی را درمیان عناوین استودیو Rockstar Games برخوردار است.

براساس آنچه پیش‌تر اعلام کردیم GTA 6 باید توسط استودیو سازنده به‌صورت رسمی معرفی شود، اما شایعات اخیر نشان می‌دهد این بازی در تاریخ ۲۶ اکتبر سال‌جاری منتشر خواهد شد که خبر بسیاری خوبی برای پلیرها پس از ده سال انتظار محسوب می‌شود. ماه گذشته، مدیرعامل و مالک کمپانی Take-Two Interactive اظهار کرد این بازی ویدئویی در مراحل آخر توسعه قرار دارد و حداکثر تا نیمه‌اول سال ۲۰۲۵ میلادی دردسترس قرار می‌گیرد.

تاریخ انتشار GTA 6

علاوه‌براین، مدیر مالی کمپانی Take-Two Interactive، لاینی گلدشتاین، اعلام کرد این کمپانی برنامه‌ریزی‌های بلندمدتی برای سال ۲۰۲۵ دارد که منجر به ثبت رکوردهای جدید در دنیای گیمینگ خواهد شد. همچنین وی از تمامی افراد و حامیان مالی برای تولید این اثر تشکر کرد و گفت باید مشتاقانه منتظر فصل جدید و هیجان‌انگیز GTA باشیم.

اخبار مرتبط: