گزارشات در سایت‌های خبری تایید می‌کنند که شاهرخ خان سفیر برند ریلمی شد. سازنده چینی گوشی‌های هوشمند این خبر را در شبکه‌های اجتماعی خود اعلام کرد و اظهار داشت که شاهرخ خان از محصولات این برند حمایت خواهد کرد.

ریلمی به لطف تولید گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه به سرعت محبوبیت پیدا کرده و سهم قابل توجهی را در بازار هند به خود اختصاص داده است. این برند با طراحی‌های زیبا و ویژگی‌های پیشرفته در جلب توجه مصرف‌کنندگان در بازارهای چین و هند توانسته موفقیت‌های چشمگیری داشته باشد.

اولین محصولات ریلمی که شاهرخ خان از آن‌ها حمایت خواهد کرد، گوشی‌های سری Realme 11 هستند. این سری که چند هفته قبل به بازار داخلی چین راه پیدا کرد، انتظار داریم پس از حمایت‌های تبلیغاتی شاهرخ‌ خان وارد بازار جهانی شود. این بازیگر هندی به خاطر شخصیت کاریزماتیک و توانایی‌اش در ارتباط با مخاطبان در گروه‌های سنی مختلف شناخته شده است و انتخاب او به‌عنوان سفیر Realme، به این برند کمک می‌کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند و موقعیت خود را در بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند هند بهبود بخشد.

شاهرخ خان سفیر جدید برند ریلمی

ریلمی علاوه‌بر گوشی‌های هوشمند، طیف وسیعی از محصولات دیگر از جمله ساعت‌های هوشمند، هدفون و تلویزیون‌های هوشمند را نیز ارائه می‌کند. این برند به سرعت در حال گسترش محصولات خود است و انتظار می‌رود در سال‌های آینده شاهد معرفی و عرضه محصولات جدید و نوآورانه بیشتری از سوی ریلمی باشیم.

نظر شما در مورد انتخاب شاهرخ خان به‌عنوان سفیر برند ریلمی چیست؟ آیا این قرارداد می‌تواند به فروش این شرکت کمکی بکند؟ نظرات خود را با در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: سری ریلمی ۱۱ معرفی شد