یک افشاگر معروف شبکه اجتماعی توییتر X با انتشار یک تصویر از محافظ صفحه‌ نمایش سری گلکسی S24 نشان داد که نسخه پایه و پلاس با حاشیه‌های منحنی و مدل اولترا با نمایشگر کاملا تخت معرفی خواهند شد.

آخرین اخبار و شایعات از دنیا فناوری نشان می‌دهد کمپانی سامسونگ قصد برای ایجاد رقابت با سری آیفون ۱۵ و فروش بیشتر، سری گلکسی S24 را درتاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ میلادی مصادف‌با ۲۷ دی‌ماه رونمایی کند. همچنین، مشخصات سخت‌افزاری افشا شده به‌ما می‌گوید این سری با تراشه سیلیکونی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ با حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم و دو ترابایت حافظه داخلی همراه می‌شود که نیاز کاربران را درتمام شرایط تامین می‌سازد؛ در ادامه به‌جزئیات بیشتری از این خبر می‌پردازیم.

همان‌طورکه می‌دانید، زمان زیادی تا شروع مراسم گلکسی آنپکد نمانده و افشاگران تلاش می‌کنند اطلاعات بیشتری را درباره مشخصات سخت‌افزاری و زبان طراحی سری گلکسی S24 به‌خصوص نسخه اولترا دراختیار کاربران قرار دهند. برهمین‌اساس، در روزهای اخیر علاقه‌مندان به‌حوزه فناوری مانند افشاگر معروف چینی، Ice Universe، با انتشار تصویری از محافظ صفحه‌ نمایش سری گلکسی S24 نشان داد نسخه پایه و پلاس از حاشیه‌های منحنی مشابه سال گذشته بهره می‌برند، اما مدل اولترا با تفاوت طراحی فاحشی از یک نمایشگر تخت برخوردار است.

محافظ صحفه‌نمایش سری گلکسی S24

اگر به تاریخچه گوشی‌های سری گلکسی S نگاه کنیم، به‌یاد می‌آوریم سامسونگ طی سال‌های اخیر برای پرچمدارانش از صفحه‌نمایش تخت استفاده نکرده است. بنابراین، بازگشت به این نوع پنل‌ها نشان می‌دهد غول فناوری تصور می‌کند نمایشگرهای تخت از مقاومت بیشتر درمقابل ضربه‌ها ناگهانی یا خط‌وخش دارد؛ همچنین برخی از کارشناسان براین‌باورند سامسونگ به‌دلیل استفاده فریم تیتانیومی مجبور به استفاده از پنل تخت شد تا بتواند طراحی مناسبی را برای گوشی‌های هوشمند نسل جدیدش به‌ارمغان بیاورد.

براساس آنچه طی هفته‌های گذشته منتشر کردیم، سری گلکسی S24 برای ابتدای سال ۲۰۲۴ میلادی برنامه‌ریزی شده تا بتواند سری آیفون ۱۵ را باقدرت تمام شکست دهد. همچنین، سامسونگ از مدل هوش مصنوعی Samsung Gauss رونمایی کرد که می‌تواند موارد بسیار جذابی را مانند کدنویسی و ترجمه هم‌زمان مکالمه‌های تلفنی را ارائه می‌دهد. نسخه استاندارد و پلاس با ترکیبی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و اگزینوس ۲۴۰۰ وارد بازار می‌شود، اما مدل اولترا تنها با پردازنده اسنپدراگون همراه خواهد شد، چراکه پایداری مناسب‌تری درمقایسه‌با اگزینوس ۲۴۰۰ دارد.

اخبار مرتبط: