به‌روزرسانی جدید iOS برای آیفون‌ها بدون باگ نبوده و گزارش‌ها حاکی از مشکلات جدی برای کاربران پس از به‌روزرسانی است. برخی از این مشکلات به قدری بزرگ هستند که کار کردن با دستگاه را مختل می‌کنند. در ادامه به مشکلات آیفون ۱۴ پرو و توضیح آن می‌پردازیم.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، برخی از کاربران آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۳ با یک اشکال عجیب در گوشی خود رو به رو شده‌اند که صفحه نمایش دستگاه آن‌ها قفل می‌شود و عملکرد مناسبی ندارد. پیش‌تر نیز شاهد مشکل در خط مونتاژ آیفون ۱۴ پرو به دلیل محدودیت‌های دولت چین بودیم.

این موضوع مشکل در بخش انیمیشن‌های iOS را نشان می‌دهد. به طوری که برخی اوقات باعث می‌شود تا دستگاه کار نکند. طبق گزارش کاربران ظاهراً این مشکل پس از به‌روزرسانی کاربران به iOS 16.1 به وجود آمده است.

green display iphone

این مشکل درون یک ویدیو در یوتیوب به نمایش در آمده است. درون این ویدیو آیفون ۱۴ پرو در منو Spotlight Search گیر کرده است و علی رغم تلاش کاربر برای حل این مشکل، همچنان صفحه نمایش دستگاه قفل شده است. حتی عملگر home screen و رفتن به صفحه اصلی کار نمی‌کند و در مقابل عملگر جابه‌جایی بین نرم افزارها کار می‌کند. این موضوع پاسخگو نبودن کامل آیفون در برابر دستورات را نشان می‌دهد.

علاوه بر این مشکل در آیفون ۱۴ پرو، کاربران آیفون ۱۳ نیز با یک مشکل عجیب رو به رو شده‌اند که صفحه نمایش آیفون به رنگ سبز در می‌آید و دیگر دستگاه قابل استفاده نیست.

مشابه مشکل قبلی، این باگ نیز پس از ارتقا کاربران به iOS 16 به وجود آمده است. از این رو در صورتی که آیفون شما دارای گارانتی است، باید به گارانتی خود برای تعویض صفحه نمایش دستگاه مراجعه کنید و تنها در این صورت می‌توانید این مشکل را برطرف کنید. اگرچه امیدواریم اپل با عرضه iOS 16.2 این مشکلات را برطرف کند.

نظر شما درباره مشکلات آیفون ۱۴ پرو چیست؟ به نظر شما امکان دارد منشأ این مشکلات سخت افزاری باشد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خبر مرتبط: استفاده از پنل OLED سامسونگ در آیفون‌ های 14