با درز شماره مدل SM-F958N و تطبیق آن با گوشی‌های قبلی سامسونگ مشخص شد این دستگاه همان گلکسی زد فولد ۶ اولترا است که در Galaxy Unpacked معرفی خواهد شد.

شرکت سامسونگ هرسال در مراسم گلکسی آنپکد از سری جدید گوشی‌های تاشو زد فولد و فلیپ رونمایی می‌کند. روز گذشته گزارشی منتشر شد که نشان داد این مراسم امسال قرار است ۲۰ تیر ماه برگزار شود و در آن علاوه‌بر نسل جدید گوشی‌های تاشو، از سری جدید گلکسی واچ ۷ به‌همراه اولین نسل گلکسی واچ اولترا و حلقه هوشمند گلکسی رینگ رونمایی خواهد کرد. پیش از این گزارش‌هایی درباره معرفی یک تاشو دیگر درکنار تاشو‌های فولد و فلیپ منتشر شده بود و اکنون گزارشی جدید نشان می‌دهد این دستگاه همان گلکسی زد فولد ۶ اولترا است.

گلکسی زد فولد ۶

به‌گزارش Android Headlines، چند نسخه از گلکسی زد فولد ۶ با شماره مدل‌های متفاوت در یک پایگاه داده مشاهده شده است. براین اساس یکی از آنها SM-F958N است که در آن قبل از حرف N عدد ۸ قرار دارد. درحقیقت پیش از این سامسونگ در شماره مدل از عدد ۸ برای نسخه‌های اولترا استفاده کرده بود و شماره مدل فولد‌های قبلی با عدد ۶ تمام شده بود. به‌این ترتیب به‌نظر می‌رسد شماره مدل لو رفته به گلکسی زد فولد ۶ اولترا تعلق دارد. البته هنوز تاریخ معرفی قطعی منتشر نشده، اما بعید است سامسونگ تاریخ مجزایی برای این دستگاه درنظر داشته باشد و احتمالا درکنار نسخه‌های دیگر در Galaxy Unpacked معرفی می‌شود.

توسعه و تولید گلکسی زد فولد ۶ اولترا درادامه سری موفق S اولترا است. اگرچه درحال حاضر جزئیات زیادی از گلکسی زد فولد ۶ اولترا در دست نیست، شایعات نشان می‌دهد نسخه عادی با دوربین سه‌گانه عرضه شده و نسخه اولترا ممکن است به دوربین چهارگانه مجهز شود. همچنین گلکسی زد فولد ۶ احتمالا طراحی باریک‌تر و سبک‌تری خواهد داشت و درعین حال به اسلات قلم هوشمند S Pen مجهز می‌شود. همچنین باتوجه به سابقه سامسونگ مشخص می‌شود که این دستگاه از بهترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برد.

اخبار مرتبط: