براساس اطلاعات منتشر شده درباره گوشی‌های تاشو نسل ششم سامسونگ، رنگ‌بندی و حافظه‌ گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ در دسترس قرار گرفته است.

بر اساس تصاویر لو رفته از طرح‌های اولیه، به‌نظر می‌رسد طراحی گلکسی زد فلیپ ۶ بدون تغییر باقی بماند، اما زد فولد ۶ با ظاهری مکعبی شکل و گوشه‌های تیزتر روانه بازار خواهد شد. قرار گرفتن گوشی‌های تاشو سامسونگ در وب‌سایت صدور گواهی 3C وب‌سایتی که جهت صدور گواهی برای محصولاتی که به بازار چین وارد می‌شوند یا در این کشور تولید می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هدف از این گواهی‌نامه‌ها، اطمینان از انطباق محصولات با استانداردهای ایمنی و کیفیتی ملی چین است، نشان‌دهنده عدم تغییر سرعت شارژ باتری آنها است. در همین حال، راس یانگ، تحلیلگر شناخته شده در زمینه نمایشگر ، جزئیات رنگ‌بندی و حافظه‌ گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ را فاش کرده است.

Samsung Galaxy Z Fold 6

سامسونگ در عرضه رنگ‌های متنوع برای گوشی‌های تاشو سری گلکسی زد فلیپ سابقه‌ای درخشان دارد و انتظار می‌رود این رویه در مدل Z Flip 6 نیز تداوم یابد. گزارش‌ها حاکی از آن است که گلکسی زد فلیپ ۶ در هفت رنگ مشکی (Crafted Black)، آبی روشن، سبز نعنایی، صورتی، نقره‌ای سایه‌دار، سفید و زرد عرضه خواهد شد، البته پیش‌تر فقط چهار رنگ این گوشی اعلام شده بود.

نکته جالب اینجاست که تمام این رنگ‌ها در گلکسی زد فلیپ ۵ هم وجود دارند. هنوز مشخص نیست که سامسونگ برای زد فلیپ ۶ از تُن‌های تیره‌تر یا از تُن‌های روشن‌تر استفاده خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود که گلکسی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ با حافظه‌ ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شوند. علاوه بر این، مدل زد فولد ۶ در یک نسخه با حافظه بالاتر ۱ ترابایتی نیز در دسترس قرار می‌گیرد.