سامسونگ علاوه‌بر رونمایی از نسل جدید گوشی‌های تاشو زد فولد و فلیپ و سری گلکسی واچ ۷، احتمالا اولین نسل گلکسی واچ اولترا را هم معرفی خواهد کرد.

روز گذشته گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد رویداد گلکسی آنپکد بعدی سامسونگ ۱۰ جولای مصادف‌با ۲۰ تیر ماه برگزار می‌شود. دراین رویداد هرساله سامسونگ از ۲ گوشی تاشو زد فولد و فلیپ به‌همراه سری گلکسی واچ رونمایی می‌کند. امسال قرار است در این مراسم علاوه‌بر رونمایی از گلکسی زد فولد و فلیپ ۶، از حداقل یک تاشو دیگر رونمایی کند که زد فولد ۶ اولترا یا زد فولد ۶ FE نام خواهد داشت. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ از اولین نسل گلکسی واچ اولترا هم در این مراسم رونمایی خواهد کرد.

Samsung Galaxy Watch7

به‌گزارش AndroidHeadlines، سری گلکسی واچ ۷ تفاوت چندانی نسبت‌به نسل ۶ نداشته و درست مانند سال قبل در ۲ نسخه عادی و کلاسیک عرضه می‌شود. البته گفته شده سری واچ ۷ امسال به‌جای ۲ در ۳ پیکربندی با حافظه داخلی متفاوت عرضه می‌شود که یکی از تفاوت‌های اصلی این سری با نسل قبلی است. بااین حال مهم‌ترین خبر غافلگیرکننده در این مراسم، معرفی اولین نسل گلکسی واچ اولترا خواهد بود. براین اساس نام گلکسی واچ اولترا در یکی از پایگاه‌های داده مشاهده شده و به‌نظر می‌رسد این نسخه درکنار سری واچ ۷ معرفی شود.

درحقیقت سال گذشته غول کوپرتینویی دومین نسل اپل واچ اولترا را معرفی و راهی بازار کرد. این گزارش نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد در تمامی بازارهای مختلف با اپل رقابت کند و به‌همین دلیل اولین نسل گلکسی واچ اولترا را معرفی خواهد کرد. این دستگاه در ۳ مدل SM-L705U برای ایالات متحده آمریکا، SM-L705N برای کره جنوبی و SM-L705F برای بازار جهانی عرضه می‌شود. بااین حال هنوز جزئیاتی از مشخصات این دستگاه مشخص نشده است. بااین حال افزایش حافظه داخلی به ۳۲ گیگابایت در بالاترین پیکربندی گلکسی واچ ۷ نشان می‌دهد احتمالا گلکسی واچ اولترا هم با حافظه ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

درانتها یادآوری می‌شود که گلکسی واچ اولترا و نسخه سوم تاشو سامسونگ تنها محصولات جدید غول کره‌ای در مراسم Galaxy Unpacked نخواهند بود و احتمال رونمایی از اولین حلقه هوشمند گلکسی رینگ هم در این مراسم وجود دارد.

اخبار مرتبط: