برخلاف اخبار قبلی و اعلام سامسونگ فقط ۸ شماره مدل از سایزهای مختلف گلکسی رینگ لو رفته و خبری از نسخه نهم نیست.

شرکت سامسونگ در پایان مراسم Galaxy Unpacked تیزری از اولین حلقه هوشمندش به‌نام گلکسی رینگ منتشر کرد. پس از آن علاوه‌بر درز اخبار و شایعات مختلف، سامسونگ در نمایشگاه MWC از نمونه اولین گلکسی رینگ در ۹ سایز مختلف و ۳ رنگ سفید، مشکی و طلایی رونمایی کرد. همچنین گزارش‌های متفاوتی درتایید وجود ۹ سایز مختلف منتشر شد. بااین حال اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد گلکسی رینگ در ۸ سایز عرضه خواهد شد.

به‌گزارش Gizmochina، گلکسی رینگ با ۸ شماره مدل M-Q500، SM-Q501، SM-Q502، SM-Q505، SM-Q506، SM-Q507، SM-Q508 و SM-Q509 ظاهر شده است. علاوه‌بر نمایش ۹ نسخه مختلف، درمیان شماره مدل‌ها ۲ شماره SM-Q503 و SM-Q504 مشاهده نشده و احتمال آن وجود دارد که شماره مدل نسخه نهم، یکی از آن ۲ باشد. همچنین ممکن است سامسونگ این دستگاه را در ۱۰ مدل عرضه کند و هر ۲ شماره پیدا نشده در پایگاه داده راهی بازار شوند. ازسوی دیگر احتمال آن وجود دارد که شماره مدل نسخه نهم هیچ‌یک از این ۲ نبوده و با شماره مدل دیگری عرضه شود.

سامسونگ رینگ

اگرچه شماره مدل نسخه نهم در لیست مشاهده نشده، تفاوت چندانی به‌جز اندازه و ظرفیت باتری بین ۸ نسخه مذکور و نسخه نهایی وجود نخواهد داشت. به‌این ترتیب احتمالا کوچک‌ترین نسخه با شماره مدل SM-Q500 و بزرگ‌ترین نسخه با شماره مدل SM-Q509 به‌ترتیب ۲.۳ و ۲.۹ گرم وزن خواهد داشت. گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد سامسونگ در مرحله اول می‌خواهد ۴۰۰ هزار نسخه گلکسی رینگ تولید کند. البته سامسونگ می‌تواند باتوجه به تقاضا و واکنش بازار، میزان تولید را کاهش یا افزایش دهد. این دستگاه احتمالا با عمر باتری ۹ روزه در رویداد بعدی گلکسی آنپکد در تابستان معرفی و راهی بازار خواهد شد.

اخبار مرتبط: