گزارش جدیدی از حلقه هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی رینگ منتشر شده که نشان می‌دهد این دستگاه هنوز آماده عرضه عمومی نشده و تاریخ عرضه آن احتمالا زمستان ۱۴۰۳ خواهد بود.

تاکنون اطلاعات بسیار کمی از گلکسی رینگ سامسونگ منتشر شده است و اطلاعات جامعی از این دستگاه در دسترس نیست، اما شایعه جدیدی منتشر شده که اطلاعات بیشتری را درباره حلقه هوشمند سامسونگ و تاریخ عرضه آن در اختیار می‌گذارد.

گلکسی رینگ اکنون در مرحله توسعه پیشرفته قرار دارد و پس از این مرحله و با دریافت گواهی‌های مورد نیاز وارد مرحله تولید انبوه خواهد شد. براساس گزارش وب‌سایت خبری The Elec، حلقه هوشمند سامسونگ در یک نسخه عرضه می‌شود و خبری از نسخه‌های پلاس و اولترا نخواهد بود. البته ۴ سایز مختلف برای آن در نظر گرفته شده است که متناسب با افراد مختلف باشد. برای مقایسه، حلقه هوشمند شرکت Oura در ۸ سایز مختلف عرضه شده است.

حلقه--سامسونگ

در ادامه این گزارش آمده است که نسخه کنونی گلکسی رینگ بسیار بزرگ است و برای همین باید منتظر توسعه نسخه‌ای کوچک‌تر باشیم. همچنین سامسونگ در تلاش است تا انواع مختلف قابلیت‌ها را در این دستگاه بسیار کوچک جا دهد و قبل از ورود به مرحله تولید انبوه، با حذف تعدادی از آنها حلقه هوشمند را برای عرضه آماده خواهد کرد.

علاوه‌بر آن در گزارش The Elec آمده است که سامسونگ تابستان سال آینده این دستگاه را در کنار گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ یا زمستان همان سال به‌همراه سری گلکسی اس ۲۵ عرضه خواهد کرد. با این وجود افشاگر نام‌آشنا، Ice Universe پیش از این مدعی شده بود این دستگاه زمستان امسال در کنار سری گلکسی اس ۲۴ معرفی می‌شود.

همچنین در این گزارش آمده است که سامسونگ به دنبال دریافت گواهی و مجوزهای پزشکی برای این دستگاه است. از یک طرف این دستگاه حدود ۷ تا ۸ ماه زمان برای توسعه کامل نیاز دارد و از طرف دیگر دریافت مجوزهای پزشکی برای محصولات هوشمند به دلیل انجام آزمایش‌های متعدد حدود ۱۰ تا ۱۲ ماه به این زمان اضافه خواهد کرد. بنابراین اگر سامسونگ بخواهد گواهی‌ها و مجوزهای پزشکی را دریافت کند احتمالا قبل از زمستان ۱۴۰۳ معرفی نخواهد شد.

پتنت‌های گلکسی رینگ پیش از این در سطح اینترنت پخش شده بود که نشان می‌داد سامسونگ می‌خواهد سنسورهای ECG و PPG را برای اندازه‌گیری ضربان قلب و دمای بدن در این دستگاه تعبیه کند.

اخبار مرتبط: