ایجاد یک اختلال در گوشی‌های سامسونگ باعث شده تا این کمپانی از کاربران خود بخواهد در صورت عدم نیاز به اینترنت موقتا آن را قطع کنند.

ظاهرا کمپانی سامسونگ با یک مشکل مواجه شده و از کاربرانش در سراسر جهان خواسته تا اگر سیگنال تلفن همراهشان کاهش پیدا کرد اینترنت را خاموش کنند. نگرانی این کمپانی بابت اختلال در موبایل‌های سامسونگ مربوط به تمام شدن شارژ باتری گوشی‌ها می‌شود و این شرکت با گوشزد کردن این نکته که استفاده از اینترنت در محیط‌هایی که آنتن‌دهی به‌خوبی صورت نمی‌گیرد باعث استفاده بیش از حد از باتری برای وصل شدن به سرورهای اینترنت می‌شود، به کاربران توصیه کرده است تا درصورتی که نیازی به اینترنت موبایل ندارند آن را خاموش کنند.

البته کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش تنظیمات گوشی قابلیت مصرف بهینه باتری را فعال کنند که باعث مدیریت در استفاده از برنامه‌ها و کاهش مصرف باتری می‌شود.

اختلال سامسونگ

با این وجود باید درنظر داشت که ممکن است باتری تلفن همراه سالم نبوده و ربطی به اختلال در گوشی نداشته باشد که برای تشخیص سلامت باتری در موبایل‌های سامسونگ طی کردن مراحل زیر پیشنهاد می‌شود:

  • ابتدا وارد تنظیمات شوید و روی گزینه Battery and Device care کلیک کنید.
  • سپس گزینه Diagnostics را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
  • در صفحه باز شده روی گزینه Phone Diagnostics کلیک کنید.
  • حالا روی گزینه  Battery statusکلیک کنید تا وضعیت سلامت باتری را بررسی کنید.

با طی کردن مراحل ذکر شده در بالا اگر با گزینه Normal مواجه شدید به معنای سالم بودن باتری گوشی است. همچنین گزینه Life که در زیر این عبارت دیده می‌شود نیز تعیین کننده سلامت باتری گوشی است که باید کلمه Good را نشان دهد. اما اگر به‌جای Normal با گزینه Action Required مواجه شدید به معنای ناسالم بودن باتری است.  

علاوه براین می‌توانید با شماره‌گیری کد تست سلامت باتری سامسونگ یعنی *#0228#* نیز از وضعیت باتری تلفن همراهتان مطلع شوید.

اخبار مرتبط: آیفون ۱۵ پلاس در تست باتری برادران بزرگ‌ترش را شکست داد [تماشا کنید]