سامسونگ روز گذشته از به‌روزرسانی نرم افزار Try Galaxy خود رونمایی کرد. این برنامه به کاربران گوشی‌های دیگر اجازه می‌دهد تا لذت کار کردن با سری گلکسی اس ۲۳ را بدون خریدن آن تجربه کنند.

لازم به ذکر است که تجربه کار با قابلیت‌های گلکسی اس ۲۳ در این برنامه محدود بوده و برای مدت کوتاهی می‌توانید از آن استفاده کنید. سامسونگ با عرضه این برنامه قصد دارد به کاربران دیگر گوشی‌ها بگوید که استفاده از سری گلکسی اس ۲۳ چه جذابیت‌های منحصر به فردی دارد. همچنین این برنامه به چهارده زبان زنده دنیا دسترس کاربران قرار گرفته است.

این برنامه به شما اجازه می‌دهد از ویژگی‌های موجود در گوشی گلکسی اس ۲۳ استفاده کنید. مانند قابلیت‌های دوربین در حالت سینماتیک نایتوگرافی و هوش مصنوعی که برای گرفتن عکس‌های واضح و روشن در شب استفاده می‌شود. همچنین می‌توانید از برنامه‌ها و ابزارهای ویرایشی مخصوص شرکت سامسونگ مانند Photo Remaster را استفاده کنید.

یک ویدیو در داخل برنامه نشان می‌دهد گوشی‌های سری S23 مانند گلکسی S23 اولترا چه عملکرد پردازشی خیره کننده‌ای دارد. سامسونگ ادعا می‌کند در به‌روزرسانی جدید نرم افزار Try Galaxy کاربران می‌توانند به تمام ویژگی‌های جذاب رابط کاربری One UI ۵.۱ دسترسی داشته باشند.

اسکن QR کد برای برنامه trygalaxy

نحوه دانلود نرم افزار

اگر به این برنامه علاقه‌مند شدید، می‌توانید با اسکن بارکد موجود در تصویر بالا و یا به طور مستقیم از سایت trygalaxy.com آخرین نسخه برنامه را دریافت کنید. اما توجه داشته باشید که این برنامه فقط در اندروید ۱۳ و بالاتر قابل اجرا است.

نایب رئیس شرکت سامسنوگ در خصوص به‌روزرسانی نرم افزار Try Galaxy اعلام کرده است: «ما می‌خواهیم افرادی که محصولات سامسونگ را استفاده نمی‌کنند متقاعد کنیم تا با تجربه بهترین و جدیدترین ویژگی‌های گوشی‌های سامسونگ به جمع کاربران ما بپیوندند».

نظر شما در مورد نرم افزار Try Galaxy چیست؟ آیا شرکت سامسونگ با این برنامه می‌تواند کاربران جدیدی را به جمع خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.